Shortlisten a pr-kampány

Shortlistre került a Turizmus Trend által meghirdetett Iránytű kommunikációs versenyen „Az én légitársaságom” pályázat, amelyet a Weco Online Kft., a repjegy.hu repülőjegy-közvetítő márka tulajdonosa hirdetett meg a Live PR kommunikációs támogatásával. A díjat azért hozták létre, hogy a magyar utasok elmondhassák véleményüket az egyes légitársaságokról, szavazataikkal pedig elismerjék azokat, akiket a legjobbnak ítélnek.

A szavazók a repjegy.hu saját oldalán osztályozhatták a légitársaságokat. A látogatók négy kategóriában értékelhették repülős utazásaikat, valamint élményeiket szöveges formában is megoszthatták. Mindezt intenzív sajtókommunikáció kísérte.

Az online szavazást egy teaser vezette be, amelyben a szervezők felhívták a figyelmet a szavazásra, majd az eredményeket egy sajtótájékoztató keretében ismertették, amelyet egy sajtóközleményt kísért. Emellett az év során repülőjegyet vásárló utasokat e-mailben is értesítették a szavazási lehetőségekről, valamint a repülőjegy-közvetítő oldalán és hírleveleiben is felhívták a figyelmet a felmérésre.

A pályázat sikerét mutatja, hogy a felmérésre több mint kétezer-ötszáz értékelés érkezett, ami öszességében több mint tízezer szavazatot jelent a különböző kategóriákban. Több mint hatszázan szöveges megjegyzéseket is fűztek utazásaikhoz, a felmérés aloldalára pedig egy hónap alatt több mint tízezer látogatás érkezett.

A Live PR 2001-ben alakult PR-ügynökség, amely a világ egyik legnagyobb ügynöksége, a Ketchum kizárólagos magyarországi partnere. Ügyfélköréhez tartozik többek közt a Magyar Cukor Zrt., a TNT Express, az Amway, a Bujdosó Pincészet, B+N Referencia Zrt. és a MEWA.

  • Megosztom