Shortlisten a legjobb PR-munkák

Lezárult a Magyar Public Relations Szövetség 2019-es Sándor Imre PR-díj pályázatára érkezett pályamunkák értékelése. A zsűri döntése alapján összesen 11 pályázat került shortlistre hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriában.

Rekordszámú nevezés érkezett az idei Sándor Imre PR-díjra, a 2019-es versenyre ugyanis összesen 28 pályázat érkezett, a legtöbb az Uniomediától (4 db), 3 pályázattal nevezett az Avantgarde Public Relations míg 2-2 pályázatot nyújtott be a HPS Group, a Próbakő Kommunikáció, a Cafe PR és a Ferling. A pályázatok közül 22 érkezett kommunikációs kampány, míg 6 érkezett Hírnévmenedzsment kategóriában. A hattagú zsűri először online formában értékelte a pályázatokat, majd november 13-án összeült és az ott született döntés alapján ezek közül összesen 11 nevezés került shortlistre (7 kommunikációs kampány, 4 hírnévmenedzsment kategóriában, melyek közül három – alább csillaggal jelölve – eredetileg a kommunikációs kampány kategóriában volt nevezve, azonban a zsűri úgy döntött, hogy azokat átsorolja hírnévmenedzsmentbe, a pályázatok tartalma miatt). Az, hogy a zsűrizés alapján mely pályázatok érdemesek a Sándor Imre PR-díjra, 2019. december 11-én 18 órakor derül ki az ünnepélyes díjátadón a Budapest Music Centerben. A díjátadó részletes programját az MPRSZ később teszi közzé. A Sándor Imre PR-díj idei zsűrijének elnöke, R. Kovács Dániel, a Front Page Communications ügyvezetője, az MPRSZ leköszönő elnökségi tagja. A zsűri tagjai Bede Márta (Well PR Ügynökség, ügyvezető igazgató), Bodó Teodóra (Medtronic Hungary, regionális kommunikációs vezető), Maczelka Márk (SPAR Magyarország, kommunikációs vezető), Ruska Viktória (kommunikációs szakember) és Szalay Dániel (Media1, főszerkesztő).

Shortlistre került pályamunkák:

Kommunikációs kampány:

A kocsiban a telód nem a haverod. Edukációs kampány

Pályázó: Uniomedia Group

Megbízó: Aegon Zrt.

#kösziadalt

Pályázó: Próbakő Kommunikáció

Megbízó: Artisjus

Legjobb védekezés a tudás

Pályázó: LA Communications

Megbízó: K&H

Samu a láma feleséget keres

Pályázó: White Elephant Digital

Megbízó: Katica Tanya Élményközpont

Útlevél a zene világába

Pályázó: Pannon Filharmonikusok

Megbízó: Pannon Filharmonikusok

vigyázz#KáPé vlog és applikáció

Pályázó: LWp Kommunikáció

Megbízó: K&H Csoport

Vodafone Nőnap

Pályázó: HPS Group

Megbízó: Vodafone

Hírnévmenedzsment:

Balaton Sound Safety First

Pályázó: HPS Group

Megbízó: Sziget Kft.

Drehertől-Dreherig, A kőbányai sörgyár alapításának 165. évfordulója

Pályázó: Noguchi Porer Novelli

Megbízó: Dreher Sörgyárak Zrt.

Libri irodalmi díjak

Pályázó: Libri-Bookline Zrt.

Megbízó: Libri-Bookline Zrt.

Út.ON a segítség!

Pályázó: Avantgarde Public Relations Kft.

Megbízó: E.On Hungária Zrt.

  • Megosztom