Samsung-sikerek Cannes-ban

A Samsung Electronics 29 díjat nyert a Cannes Lions nemzetközi kreatívfesztiválon, a gyártó lett Az év kreatív hirdetője is. A cég történetében először fordult elő, hogy egy magyar ötletből készült kampányt neveztek, amit ráadásul két kategóriában is díjaztak.

Az idén a Samsung tizenegy különálló marketingkampányát díjazták. Ezek mindegyike a vállalat jövőképét mutatja be, amely az élet gazdagabbá tételét, valamint az innovatív technológiákon és termékeken keresztül megteremtett jobb világot vázolja fel. A Samsung kampányainak kreativitása és inspiráló marketingmegoldásai iránt segítették hozzá a vállalatot ahhoz, hogy az első koreai cég legyen, amelyet az Az év kreatív hirdetőjének választanak.

A Samsung több győztes kampánya, így a brainBAND, a Voices of Life és a SeeColors a vállalat Launching People márkakampányának részét képezi. A brainBAND elnevezésű viselhető eszköz, amelynek célja, hogy a nagy igénybevétellel járó sportok közben megelőzze és figyelemmel kövesse az agy rázkódását, a fesztivál egyik kiemelt győztese lett. A kampány hat elismerést söpört be, többek között az Use of New Technology kategóriában aranydíjjal is jutalmazták.

A Voice of Life applikáció lehetővé teszi, hogy a koraszülött babák az inkubátorban is hallják édesanyjuk hangját, szívverését és közelebb érezhessék magukat szülőjükhöz. Az alkalmazáshoz készített megható történet az Online Video kategóriában ezüstdíjat érdemelt.

Két Bronz Oroszlánnal ismerték el a Samsungnak a magyar Colorlite céggel együttműködve kifejlesztett #SeeColors androidos mobil- és Tizen-alapú Smart Tv-s alkalmazáspárját. A megoldásnak köszönhetően színtévesztők százmilliói élhetnek át korábban soha nem tapasztalt vizuális élményt, és ismerhetik meg a valódi színeket. A Magyarországon született és kivitelezett ötlet a Mobile – Networked/Connected mobile technology és a Digital Craft – Innovative use of technology kategóriában is díjat érdemelt.

Ugyancsak két díjat, köztük az Activation by Proximity kategóriában aranyat nyert a Blind Cap elnevezésű viselhető pánt és úszósapka, amely figyelmezteti a gyengén látó úszókat, amikor a pálya széléhez közelednek.

  • Megosztom