- Hirdetés -

RTL-es műsorok nyerték a hetet

|

- Hirdetés -

Nemcsak a műsorok terén, hanem csatornaszinten is jó hetet zárt az RTL Klub, miután növelték az előnyüket a TV2 előtt. Az RTL Klub legnézettebb műsora az Álarcos énekes, a TV2-é a Nicsak, ki vagyok? volt.

Az elmúlt néhány hétben meglehetősen szoros volt az RTL Klub és a TV2 közötti verseny a 18-49 éveseknél és főműsoridőben. Múlt héten azonban az RTL Klub kimozogta a TV2 szorítását és 2,1 százalékpontra növelte az előnyét. A növekvő főműsoridős differencia részben az RTL Klub erősödéséből (korábbi héthez képest fél százalékpont), részben a TV2 csökkenő esti share-jéből (mínusz 1,1 százalékpont a korábbi héthez viszonyítva) jött össze.

Az elmúlt héten hat estét az RTL Klub nyert, a szerda pedig a TV2-é volt. Bár az utóbbi is éppen csak, hiszen 14,6 százalékos közönségarányt értek el az RTL Klub 14,4 százalékával szemben.

A TV2-nek jobban fekvő célcsoportban, a 18-59 éveseknél és teljes napon is az RTL Klubé volt a hét, bár kisebb különbséggel: 10,5 százalékot értek el a TV2 10,1 százalékával szemben.

Csoportszinten, a 18-49 éveseknél és főműsoridőben az RTL Magyarország végzett az élen 28,2 százalékos share-rel, a TV2 Csoport pedig ezzel párhuzamosan 27 százalékot ért el.

A nemzetközi csatornaportfóliók minden héten jót meccselnek egymással, szinte folyamatosan változik, hogy melyikük zár erősebb hetet. Az elmúlt héten a Viacomnak (5,4%) jött ki legjobban a lépés, de nem sokkal maradtak el tőlük a Sony csatornái (5,3%) és az AMC (5%).

9. hét / 8. hét / 7. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 15,1% / 14,6% / 14,2%
TV2 – 13% / 14,1% / 14,5%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (9. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

RTL Klub
Barátok közt – 9,5% (9%)
Híradó – 20,3% (18,3%) – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 16,8% (17%)
Drága örökösök – 18,9% (17,6%)
Bátrak földje – 11,7% (10,3%)

TV2
Remények földje – 7,5% (7,5%)
Tények – 14,9% (14%) – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 14,9% (14,5%) – hétfőtől szombatig
Mintaapák – 14% (13,2%)
Exatlon Hungary – 13,6% (15,3%)

Az RTL Klubon share-ben és nézőszámban is erősödött a Drága örökösök és a Bátrak földje. Az átlagos nézettség (18-49 évesek) terén ez azt jelenti, hogy a Drága örökösök nézőszáma 277 ezerről 298 ezerre, a Bátrak földjéé pedig 145 ezerről 168 ezerre nőtt.

Ezzel párhuzamosan a TV2-n kicsit gyengült az Exatlon. Az átlagos nézőszámuk 218 ezerről 199 ezerre csökkent. Hozták azért még így is a TV2 átlagát, de az elmúlt hetekben jobb nézettséget szokhattunk meg a műsortól.

Annak viszont örülhetnek a TV2-nél, hogy egész megerősödött a Mintaapák. A sorozat átlagos heti share-je elérte a 14 százalékot, a nézőszámuk pedig a korábbi heti 193 ezerről 202 ezerre nőtt.

A hét legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is az Álarcos énekes volt. A kereskedelmi célcsoportnál az RTL Klub vasárnap esti műsora 453 ezer, a teljes lakosságnál 1,14 millió nézőt ültetett a képernyők elé.

A hét második legnézettebbje szintén az RTL Klub egyik produkciója volt, méghozzá A mi kis falunk, ami a 18-49 éveseknél 398 ezer, a teljes lakosságnál 993 ezer nézőt vonzott.

A TV2 legnézettebb műsora címnek a 18-49 éveseknél a Nicsak, ki vagyok? örülhetett, miután 307 ezres nézőszámot hoztak össze. Ugyanez a műsort a teljes lakosságnál 836 ezres nézettséget ért el. Ugyanakkor ezzel csak a hét második legnézettebbje volt a TV2 teljes lakosságos házi toplistáján, ugyanis a szerdai Tények ennél jobb (871 ezer) nézőszámot tudott felmutatni.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

nézettség hetitop2020_9het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

nézettség hetitop2020_9hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés, TSV + vendég adatok

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Vendég adatok: a háztartásba érkező vendégekkel kalkulált nézettségi adatok.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jobbnál jobb ötletekkel versenyeznek a diákok

Kiválasztották a legjobb nyolc csapatot a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A jövő oktatása, a fenntarthatóság és a közösségfejlesztés iránt elkötelezett fiatalok megkezdhetik a felkészülést a döntőre. A következő hetekben a...

Így lehet biztonságos a gyerekek online játéka

Egyre többet költünk online játékokra – derült ki az Erste ügyfelei fizetési szokásainak vizsgálatából. Az elmúlt öt évben a háromszorosára emelkedett a játékosok által erre a célra elköltött összeg. A legtöbben egy alkalommal pár...

Jön a GoodSpirit Rum & Cocktail Show

Május 11-12-én rendezik meg a GoodSpirit Rum & Cocktail Show-t, ahol bemutatkoznak a bárvilág legújabb trendjeit, italait. A szervezők két korábbi esemény, a Bar és a Rum Show összevonásáról döntöttek, így jött létre a GoodSpirit...

Jó hír a Vibertől

A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt. Ezt azoknak a szervezeteknek ítélik oda, amelyek a legjobb biztonsági gyakorlatokat mutatják be, a széles körű ellenőrzés megerősíti a vállalat elkötelezettségét a felhasználók biztonságának...

Újdonságok érkeznek a Disney+-ra

Májusban is új sorozatokkal, sikerfilmekkel, gyerektartalmakkal szórakoztat a streaming csatorna.A Disney+ a Disney, a Pixar, a Marvel, a Star Wars, a National Geographic és még sok más tévés sorozatot és filmeket gyártó vállalatnak ad...

Kosztümös film érkezik a mozikba

A három testőr alkotócsapatának új kosztümös filmje a Monte Cristo grófja, melyet a 77. Cannes-i Filmfesztiválon, versenyen kívül láthat először a közönség. A film várhatóan ősszel kerül a hazai mozikba, az ADS Service forgalmazásában.Alexandre...

Ügyfeleit és munkavállalóit is jótékonykodásra ösztönzi a biztosítási platform

Működése kezdete óta elkötelezett a jótékonyság iránt, és aktív szerepet vállal a helyi közösségek támogatásában a CHERRISK. A biztosítási platform különös figyelmet fordít arra, hogy ügyfelei és követői mellett a munkavállalóit is ösztönözze a...

Rádiós pályázatok: Fonyódon és Siófokon is a Radio Plus nyert

Túlmutatott a támogatás megengedett keretein a Trendmánia című műsorszám december 16-án sugárzott adása, ezzel a TV2 megsértette a törvényi rendelkezést, a Médiatanács emiatt megbírságolta a médiaszolgáltatót. A testület döntött két rádiós frekvenciapályázatról is, mindkét...

Autópiaci trendek a BrandManiában

Az autópiac kerül terítékre a BrandMania mai adásában, az RTL magazinműsorának első felében a tavalyi évet értékelik a szakértők és piaci szereplők. Ezt követően pedig arról lesz szó, hogy milyen marketingfogások hozhatnak üzleti sikereket...

Pizzafesztivállal bővül az idei a Food Truck Show

Minden évben újabb büfékocsikkal és ételekkel bővül a Food Truck Show kínálata, akik az idei első rendezvényen, a Kincsem Parkban debütálnak május 3. és 5. között. Kóstolhatnak a vendégek balkán plejskavica és kézműves hamburger...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Beindult a generációváltás a hazai cégeknél

Erőteljesen beindult a generációváltás a hazai, családi tulajdonban lévő cégeknél. Már csak a cégek alig több mint felénél nem aktuális az utód bekapcsolása, miközben harmaduk egy vagy akár több generációváltáson is túl van. A...

Jobbnál jobb ötletekkel versenyeznek a diákok

Kiválasztották a legjobb nyolc csapatot a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A jövő oktatása, a fenntarthatóság és a közösségfejlesztés iránt elkötelezett fiatalok megkezdhetik a felkészülést a döntőre. A következő hetekben a...

Így lehet biztonságos a gyerekek online játéka

Egyre többet költünk online játékokra – derült ki az Erste ügyfelei fizetési szokásainak vizsgálatából. Az elmúlt öt évben a háromszorosára emelkedett a játékosok által erre a célra elköltött összeg. A legtöbben egy alkalommal pár...

Jön a GoodSpirit Rum & Cocktail Show

Május 11-12-én rendezik meg a GoodSpirit Rum & Cocktail Show-t, ahol bemutatkoznak a bárvilág legújabb trendjeit, italait. A szervezők két korábbi esemény, a Bar és a Rum Show összevonásáról döntöttek, így jött létre a GoodSpirit...

Jó hír a Vibertől

A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt. Ezt azoknak a szervezeteknek ítélik oda, amelyek a legjobb biztonsági gyakorlatokat mutatják be, a széles körű ellenőrzés megerősíti a vállalat elkötelezettségét a felhasználók biztonságának...

Don't Miss

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...