- Hirdetés -

Rengeteg embert vonzott a Generali Gyerek Sziget

|

- Hirdetés -

Idén már 16. alkalommal várta a kicsiket és nagyokat júniusban minden hétvégén a Sziget Szervezőiroda portfóliójába tartozó Generali Gyerek Sziget. A rendezvénysorozat ingyenes a résztvevőknek, szponzori bevételekből tartja el magát, és a szponzorok ebben az évben is számos izgalmas és érdekes programmal várták a családokat.

 

„Azzal a céllal indítottuk útjára 15 évvel ezelőtt a rendezvényt, hogy már a legfiatalabb korosztály számára is szervezzünk programokat. A különböző műfajok legjobb előadóit, szereplőit, alkotóit hozzuk el a látogatóinknak évről-évre és elmondhatjuk, hogy a rendezvény népszerűsége folyamatosan nő, immár egy-egy hétvégén 45-50 ezer látogatónk van” – mondta Vidó Andrea, a Generali Gyerek sziget projektvezetője.

 

A Gyerek Sziget ingyenes rendezvénysorozat, a szponzori bevételekből tartja el magát – derül ki a szervezők közleményéből. Az elmúlt 15 év alatt olyan rendezvénysorozat fejlődött ki, ami szerves része már a budapesti nyárnak, és ami a célcsoport elégedettsége és érdeklődése miatt érdemes arra, hogy a szponzorok megjelenjenek, kreatív megoldásaikkal gazdagítsák a programokat. „A szponzori jelenlét pedig olyan kreatív és gazdag program- és szolgáltatáskínálatban jelenik meg, ami nem csak a márkák ismertségét, hanem a fogyasztók márkaelkötelezettségét is növeli”- magyarázta Pintér Nóra, a Sziget Szervezőiroda szponzorációs vezetője. „A Gyerek Sziget mára az ország leghosszabb és programkínálatát tekintve a legösszetettebb családi eseménysorozata, aminek megvalósulása a szponzorok jelenlétének köszönhető”- tette hozzá.

 

A szponzorok, cégek, márkák megjelenésre többféle mód lehet a rendezvényen. Lehetőség van már meglévő programhelyszín, aktivitás támogatására, ilyen például a Jana Baba Játszóház és Pihenőpark. A játszóház közelében a kismamákat pelenkázó és egy etetősátor várja, ahol nyugodtabb környezetben tudják tisztába tenni és megetetni a legkisebbeket.

 

A leghangsúlyosabb jelenlét az ötödik éve névadó szponzorként jelen lévő Generali a Biztonságért Alapítványé. A támogatás célja, hogy az alapítvány célkitűzései, úgymint a közlekedésbiztonság, az egészségmegőrzés és a sportolás fontosságának üzenete, élményszerű programokon keresztül juthasson el a látogatókhoz. Támogatásuknak is köszönhetően az elmúlt években sikerült megőrizni a rendezvény ingyenességét, megszokott sokszínűségét, gazdag programkínálatát. A Generali Nagyszínpadon kaptak helyet – immár hagyományszerűen – a nagy népszerűségnek örvendő koncertek és egyéb előadások. Az idei évben is a névadó szponzori státusz mellett három, az alapítvány céljaival összhangban lévő aktivitás mellé álltak: a Generali Bringa Parkban mindenki próbára tehette ügyességét és gyorsaságát. A Generali KRESZ Park-ban néhány alapvető KRESZ-szabályt tanítottak meg a gyerekeknek. A Generali Sport Park pedig a mozogni vágyó kicsik és nagyok birodalma volt.

 

A Rossmann Magyarország Kft. Szolgáltatással, a Rossmann Ringató Ligettel volt jelen. A helyszínen mondókák és dalok csodás világába kalauzolták a gyermekeket és szüleiket, hiszen a foglalkozásvezetők saját hangszereikkel élőben muzsikáltak a helyszínen. A standnál lehetőség volt megkóstolni a Rossmann saját márkás termékeit, emellett egy meghitt kis sarok is a rendelkezésre állt a szülők számára, ahol nyugodt körülmények közt tudták megetetni és tisztába tenni a legkisebbeket.

 

Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. most először jelent meg a Gyerek Szigeten. A vállalat a diszkont filozófia megalkotójaként fontosnak tartja, hogy minél szélesebb körben ismertesse meg termékeit és működését a jelenlegi és a jövőbeni vásárlókkal. Éppen ezért az áruházlánc a Minipoliszban már évek óta sikeresen működtet egy, a gyerekek számára kialakított és berendezett áruházat, amelyben a kicsik egy valódi ALDI áruház kicsinyített másában, a MiniAldi-ban nem csupán a vásárlást végezhetik maguk, hanem az árufeltöltéstől a kasszázásig számos bolti folyamatot próbálhatnak ki játékos formában. A vállalat most egy ugyanilyen kicsinyített üzletet alakított ki a Gyerek Szigeten.

 

A Decathlon Sport Park egy öt ügyességi feladatból álló sportos játékkal várta a látogatókat, amivel értékes ajándékokat lehetett nyerni. A program minden korosztály számára remek kikapcsolódás, sőt, akár együtt is teljesíthette a család a kihívást. A fődíj egy 20 ezer forint értékű ajándékkártya. Emellett egész nap Trambulin Parkkal, Kipsta focipálya várta az aktív látogatókat.

 

Az M2-n június 1-től nincs reklám, csak biztonságos, szórakoztató gyerekműsorok. A csatorna nagy gondot fordít a kicsik biztonságára minden értelemben, ezt volt hivatva érzékeltetni aktív módon a Gyerek Szigeten való megjelenése, ami egy biztonságos kalandpark. Az M2-n nem csak szórakoztató és érdekes a műsor, de teljesen erőszakmentes, emellett az M2 mindig is nagy hangsúlyt fektetett a saját gyártású műsorokra. A kalandozások végén még egy kis ajándékkal is kedveskedett az M2 gyerekcsatorna.

 

A Minimax csatorna egész napos színes programokkal és a legmenőbb gyerekzenekarok koncertjeivel várta a gyerekeket a második Minimax Fesztivál keretében a Gyerek Szigeten.A koncertek között izgalmas vetélkedők vártak a kicsikre, aminek keretén belül MInimaxos nyereményekhez lehetett jutni.

 

A Riska Élményszigeten különleges játékokkal és sok – sok vidám programmal várták a családokat. Kipróbálhatták a „tehénfejést”, találkozhattak Riskával, ugrálhattak a légvárban majd pihenésképp színezhettek, rajzolhattak. Sok–sok Riska finomsággal és apró meglepetésekkel is készültek, a Rossmann és a Jana mellett ők is végeztek termékkóstoltatást.

 

A Magyar Turisztikai Ügynökség idén nyáron is változatos programokkal várta a gyerekeket és szüleiket a Gyerek Sziget rendezvénysorozaton. Családbarát turisztikai kínálattal rendelkező partnerek segítségével minden hétvégén Magyarország szebbnél-szebb tájait, látnivalóit fedezhették fel a látogatók, emellett remek gyerekbarát helyszíneket, attrakciókat, szállásokat is megismerhette a közönség. A Magyar Turisztikai Ügynökség sátrában többek között Kaposvár, Pécsvárad, a Hortobágy és a Gödöllői kastély is bemutatkozott különböző interaktív játékokkal. A gyerekeket kézműves foglalkozásokkal, babakunyhóval, mezítlábas gyalogösvénnyel és mini labdatengerrel is várta a Magyar Turisztikai Ügynökség.

 

A Henkel Magyarország az egyik népszerű termékével, a Vape kullancs és szúnyogriasztó készítménnyel volt jelen a Gyerek Szigeten. A helyszíni megjelenésének célja a szülők figyelmének felkeltése, hogy a nyári szezonban a szabadban töltött programok alatt számos veszély leselkedhet gyermekeikre. A VAPE sátorban a pihenésen kívül a lurkók fejleszthették rajzolási készségüket, a szülők pedig tájékozódhattak a szúnyogok és kullancsok elleni védelem fontosságáról a VAPE rovarirtó márka jóvoltából.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ismét díjat nyert a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér

A magyar főváros légikikötője ismét elnyerte a Skytrax „Kelet-Európa legjobb repülőtere” címét a World Airport Awards díjátadón. Az idei már zsinórban a tizenegyedik alkalom, amikor a Budapest Airport az utasok visszajelzése alapján kiérdemelte a...

Hétfőn indul az első közösségi talkshow

Készülj fel az inspiráló beszélgetésekre, hétfőn 21 órakor ugyanis érkezik hazánk első közösségi talkshowja, a Ki vele! A WMN és VIASAT3 közös műsorának két moderátora, Csepelyi Adrienn és Krajnyik Cintia nem félnek megragadni az...

Érdekes játékkal készül a Vivicittára a Szentkirályi

Egyedi módon hívja fel a futók és a látogatók figyelmét a folyadékpótlás fontosságára a Szentkirályi ásványvíz. A Telekom Vivicittá Félmaraton hivatalos hidratációs partnere az április 20-21-én zajló futóünnepen egy 50 négyzetméteres, interaktív hidratációs társasjátékkal...

Akcióban a Disney és a National Geographic

A The Walt Disney Company és a National Geographic egy új, több platformra kiterjedő globális kampányt indít a Föld napja alkalmából. Az Otthonunk nevet viselő kezdeményezés olyan programokat mutat be filmkészítők, történetmesélők közreműködésével, melyek...

Közel félmilliárd forintnyi támogatásról döntött az NFI

Televízió és stream szolgáltatásra készülő filmek gyártásának támogatásáról döntött a Nemzeti Filmintézet (NFI). Az összesen 456,49 millió forintnyi támogatásban részesülő alkotások között szerepel Csehov egyik legismertebb darabjának tévéfilm feldolgozása kiváló szereposztással, valamint a magyar...

Érdekes adatok a magyar cégek hatékonyságáról

A hibrid munkavégzésre hosszabb távon is fel kell készülnünk: a magyar szellemi munkát végzők több mint egyharmada legalább egy-két napot otthonról dolgozik – ez is kiderül Magyarország első országos reprezentatív produktivitás-kutatásából. A megkérdezettek negyede...

Hétvégén ingyen sör várja a bicikliseket

Idén sem maradhat el a szezonnyitó kerékpárosbarát hétvége, amit április 20-21-ére hirdetett meg a Magyar Kerékpáros Turisztikai Szövetség (MAKETUSZ). A program keretében lehetőség nyílik együtt körbetekerni a Földet a most következő hétvégén. Az eseményhez...

Kiderült, mennyit keresnek a középkorúak

Bár az infláció visszahúzódott, a középkorúak jövedelme nem emelkedett jelentősebben, így érdemben nem változott az anyagi helyzetüket jónak vagy gyengének látók aránya. A K&H biztos jövő felmérés idei első negyedéves eredményei szerint a 30-59...

Óriási sportolói csapattal ünnepel a Samsung

Kevesebb mint 100 nap, és elkezdődnek a 2024-es párizsi olimpiai és paralimpia játékok. Ez alkalomból a Samsung, az esemény nemzetközi partnereként bejelenti eddigi legnagyobb létszámú sportolói csapatát. A vállalat idén összesen 57, köztük 44...

Az Unileverrel bővített a Waberer’s

Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi a komissiózási feladatokat a Waberer’s Csoport leányvállalata, a WSZL az Unilever Magyarország Unishop elnevezésű B2C webshopjában. Az új megbízásnak köszönhetően a Waberer’s eddigi tevékenysége...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ezért nem érdemes otthon őrizgetni a használt mobilokat

Bár látható javulás, a magyarok több mint fele még mindig otthon tárolja használaton kívüli, régi mobiltelefonját – derült ki a Yettel legutóbbi országos, reprezentatív kutatásából. A milliónyi fiókban heverő mobilkészülékből rengeteg értékes anyag újra...

Ismét díjat nyert a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér

A magyar főváros légikikötője ismét elnyerte a Skytrax „Kelet-Európa legjobb repülőtere” címét a World Airport Awards díjátadón. Az idei már zsinórban a tizenegyedik alkalom, amikor a Budapest Airport az utasok visszajelzése alapján kiérdemelte a...

Hétfőn indul az első közösségi talkshow

Készülj fel az inspiráló beszélgetésekre, hétfőn 21 órakor ugyanis érkezik hazánk első közösségi talkshowja, a Ki vele! A WMN és VIASAT3 közös műsorának két moderátora, Csepelyi Adrienn és Krajnyik Cintia nem félnek megragadni az...

Érdekes játékkal készül a Vivicittára a Szentkirályi

Egyedi módon hívja fel a futók és a látogatók figyelmét a folyadékpótlás fontosságára a Szentkirályi ásványvíz. A Telekom Vivicittá Félmaraton hivatalos hidratációs partnere az április 20-21-én zajló futóünnepen egy 50 négyzetméteres, interaktív hidratációs társasjátékkal...

Akcióban a Disney és a National Geographic

A The Walt Disney Company és a National Geographic egy új, több platformra kiterjedő globális kampányt indít a Föld napja alkalmából. Az Otthonunk nevet viselő kezdeményezés olyan programokat mutat be filmkészítők, történetmesélők közreműködésével, melyek...

Don't Miss

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...

Csobot Adél: Boldogan forgatnék egy jó napi sorozatban

Amit leginkább a szemem előtt tartok, hogy mindig önazonos legyek – vallja az influenszerkedés kapcsán Csobot Adél. Az mmonline.hu-nak adott interjúban a tavalyi évből a Sztárbox műsorvezetését és egy autentikus tangó-estben való közreműködését emelte...