Rekordot hozott az eMAG-nak a Black Friday

Több mint 37 év 111 napot töltöttek az eMAG weboldalán múlt pénteken a hazai fogyasztók, a Black Friday során akciósan kínált termékekből 5,6 milliárd forintért vásároltak, ami új rekordot jelent a webáruház történetében. A termékek jelentős részét, 65 százalékát, szerdáig már át is adta a vállalat a futárszolgálatoknak.

Az átlagos vásárlói kosárérték 54 ezer forint körül alakult, ez 30 százalékkal magasabb, mint a tavalyi évben. Az eMAG a Similarweb adatai alapján a webes forgalom tekintetében is piacvezető lett, 1,95 millió ügyfél kereste fel az eMAG.hu oldalt mindössze egyetlen nap alatt november 24-én, ez pedig 20 százalékkal több, mint a következő két szereplő eredménye együttesen. A forgalom 58 százaléka mobilkészülékről érkezett, a csúcsidőszakban pedig egyszerre több mint 184 ezer ember böngészte a kínálatot.

„A Black Friday idei legfőbb tanulsága számunkra az, hogy az emberek egyre nagyobb része vásárol mobiltelefonról, miközben egyre fontosabbak lesznek a minőségi termékek. A zsebünkben megbújó okostelefon egy egész áruházat rejt, mostanra pedig Magyarországon is ez az eszköz vált a legfontosabb online vásárlási eszközzé. Ezt bizonyítja a közel 60 százaléknyi látogató is, aki a mobilján keresztül tekintette meg a Black Friday akciókat. Biztos vagyok benne, hogy jövőre még többen lesznek, akik az eMAG Magyarország alkalmazásán keresztül vásárolnak majd” – nyilatkozta Catalin Dit, az eMAG magyarországi ügyvezetője.

A legdrágább, megvásárolt termék egy Toyota Tonero targonca volt, amiért több mint 6,3 millió forintot fizettek. A háztartási gépekből kelt el a legtöbb az eMAG Black Friday akciójában, majdnem 26 ezer darab, de a speciális termékek közül is eladtak 162 repülőjegyet és 161 élményt.

Az idei évben az eMAG Marketplace partnerek is jobban kiemelkedtek, összesen 853 partner kínált Black Friday akciókat és együtt 40 488 darab terméket adtak el, ez valamivel 410 millió forint feletti forgalmat jelent.

  • Megosztom