Reklámügynökségeket választott a K&H

Megvannak a K&H reklámügynökségi tenderének nyertesei, a Laboratory Group és a McCann Budapest készítheti mostantól a bank új reklámjait. A K&H még tavaly decemberben írt ki tendert a kommunikációs kampányok kivitelezéséhez kapcsolódó reklámügynökségi tevékenységre, amelyre öt ügynökség adott be pályázatot.

 

A K&H a két kiválasztott ügynökséggel szerződést köt, a tender megbízásai határozatlan időre szólnak – írja közleményében a bank. A feladatok magukba foglalják az integrált kommunikációs kampányok marketing kommunikációs részének kidolgozásától a kreatív anyagok gyártásán és produkciós munkák kivitelezésén át a belső kommunikációs vizuális anyagok készítését épp úgy, mint a szövegírást és egyéb reklámügynökségi szolgáltatásokat.

 

“Nagy örömünkre szolgál, hogy az elmúlt 4 év sikeres együttműködése után újra minket választott a K&H Bank kommunikációs partnerének. Nagy izgalommal várjuk az újabb közös munkát” – fogalmazott Szénássy Alex, a Laboratory Group ügyvezetője.

 

“Egy ikonikus márka különleges csapatába kerültünk, biztos vagyok benne, hogy sokat fogunk egymástól, egymásról és önmagunkról tanulni. Örülünk és izgatottak vagyunk, hogy részünk lehet a K&H történet következő fejezeteinek megírásában” – mondta el Kubicskó András, a McCann Budapest ügyvezetője.

 

”Nem egyszerűen fiatalos, dinamikus, energikus ügynökségeket kerestünk, hanem olyanokat, akik az újításokat a megadott stratégiai keretek közt képesek megtenni, akik az ügyfél szemszögéből kiindulva a mai kor szerint releváns módon fogalmazzák meg és fejezik ki a szándékolt üzeneteinket, s képesek ezt megfelelő méretű csapattal a lehető legmagasabb szinten kivitelezni” – hangsúlyozta Horváth Magyary Nóra, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója.

  • Megosztom