Reklámértékesítés a Nick Jr. csatornán

A hirdetői igények minél teljesebb kiszolgálása érdekében 2016. október 1-től elindul a reklámértékesítés a gyermek korcsoport körében közkedvelt, jó nézettségi eredményeket mutató és remek programstruktúrával összeállított Nick Jr. tévécsatornán.

 

A Nick Jr. az óvodás gyerekeket készíti fel a kisiskolás életre játékos, kreatív és inspiráló tartalmakkal, kedves és tanulságos animációs mesékkel és sorozatokkal. A csatornán egész nap bármikor elérhetőek az olyan közkedvelt tartalmak, mint például a hétköznapok esetleges veszélyeire felkészítő Mancs Őrjárat, a számok világába betekintést nyújtó Bubi guppik, az angol nyelv rejtelmeibe is bevezető Dóra és barátai vagy az alapvető technikai megoldásokat bemutató Láng és a szuperverdák. A Nick Jr. gondosan válogatott, félelemkeltéstől mentes és szórakoztatóan oktató műsorait minden kisgyermek zavartalanul és örömmel nézheti, és egyúttal a szülők is megismerhetik, mi mindennel kell majd gyermeküknek megbirkózni az iskolában. A csatorna célcsoportja a 2-6 éves gyermekek.

 

A Nick Jr.-ral bővül az r-time gyerek célcsoportot megcélzó hirdetőinek szóló ajánlata, kiegészítve ezzel a Nickeloedont és az RTL Klub gyereksávját.

 

Egy másik fontos változás is lesz: az MTV zenei csatorna reklámértékesítése 2016. augusztus 30-tól megszűnik.

  • Megosztom