Reklámdömping jöhet a Facebookon

A telepített reklámblokkolók ellenére a Facebooknál megtalálták a módját annak, hogyan hogyan juttassák el a hirdetéseket a felhasználóknak.

A Facebook főhadiszállásán kitaláltak egy módszert arra, hogy a jövőben akkor is meg tudjanak jeleníteni hirdetéseket, ha a felhasználó esetleg reklámblokkolót.

Ez egy friss blogposztból derült ki, amelyben Zuckerbergék azt állítják, hogy a hirdetések nem olyan zavarók, és fontosak a médiatulajdonosok számára, hiszen abból finanszírozzák a működési költségeiket. Ezért a Facebook elkezd reklámokat megjeleníteni azoknál is, akik mostanáig megpróbálták elkerülni ezeket.

Mivel a Facebook használata ingyenes, és a működését reklámokból finanszírozzák, ezért nem hajlandó lemondani a hirdetésekről. Viszont a jövőben biztosítani fogja azt is, hogy az oldal felhasználói megadhassák, hogy milyen jellegű, milyen témájú hirdetések érdeklik őket.

A Facebook úgy tud majd áthatolni a reklámblokkolókon, hogy a hirdetéseket a többi Facebook-tartalomhoz hasonlónak álcázza, bár azt azért feltüntetik, hogy szponzorált tartalomról van szó. Ez persze lehet, hogy a reklámblokkolók fejlesztői számára segítség lesz, hogy kikerüljék a reklámokat, és a sponsored vagy a szponzorált felirat melletti reklámokat nem fogják megjeleníteni – írta a 24.hu.

  • Megosztom