Reklámadó változás – így reagált a szakma

Üdvözölték a hazai szakmai szervezetek a reklámadó felfüggesztésének bejelentését és abban bíznak, hogy 2022 után véglegesen megszűnik ez a különadó.

A Magyar Reklámszövetség a kommunikációs iparág más szakmai szervezeteivel együtt a reklámadó koncepciójának felmerülése óta egységesen fejezte ki tiltakozását a különadóval szemben Az elmúlt időszak is bizonyította, hogy a reklámadó nemcsak az iparágra, hanem a teljes magyar gazdaságra káros hatással bírt, amelyet az MRSZ reklámgazdasági hatástanulmánya alátámasztott.

Ennek megfelelően az MRSZ és társszövetségei üdvözlik Varga Mihály pénzügyminiszter bejelentését, miszerint 2022. december 31-ig felfüggesztik a jelenleg 7,5%-os reklámadónemet. Ezzel együtt bíznak abban, hogy a felfüggesztés végeztével ez a különadó végérvényesen kivezetésre kerül.

A szakmai állásfoglalást aláíró szervezetek:

Magyar Reklámszövetség

Direkt- és Interaktív Marketing Szövetség

IAB Hungary

Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete

Magyar Lapkiadók Egyesülete

MRSZ OOH Tagozat

Magyar Marketing Szövetség

Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége

  • Megosztom