Rangos elismerést kapott az OTP és a Café PR

Európa egyik legrangosabb kommunikációs versenyén, a European Excellence Awards-on szerzett első díjat az OTP Önkéntes Nyugdíjpénztár és a Café PR Nem dolgozhatsz örökké elnevezésű közös, integrált projektje. A kampány a nemzeti és regionális kampányok kategóriájában magyar, illetve szlovák munkákkal versenyzett.

 

Az idén tíz éves, az öreg kontinens egyik legrangosabb kommunikációs versenyeként számon tartott European Excellence Awards-ra évről évre sok száz nevezés érkezik. Vállalatok, tanácsadó cégek, ügynökségek versengenek Európa valamennyi országából. Idén több mint 1600 nevezésből 391 pályamunka került shortlistre, köztük az OTP Önkéntes Nyugdíjpénztár és a Café PR közös, integrált projektje is.

 

A kampány ezzel ötödik díját hódítja el, idén ugyanis második helyezést ért el az orosz szervezésű, Eventiada kelet-közép európai, regionális versenyen, egy ezüst és egy bronz helyezést is begyűjtött a 2016-os Kreatív Prizma kommunikációs versenyen, valamint a Sándor Imre-díjat is megnyerte.

 

A rendhagyó kommunikációs kampány kapcsán Nagy Csaba, az OTP Önkéntes Nyugdíjpénztár ügyvezetője elmondta: “a Café PR-el közösen két évvel ezelőtt kidolgoztunk egy új kommunikációs stratégiát, amelynek lényegi eleme volt, hogy őszinte párbeszédet kezdeményezünk az aktív munkavállalók között a nyugdíjrendszer helyzetéről. Megmutatva számukra, hogy ha valóban békés, anyagi gondoktól mentes időskorra vágynak, akkor azért tenniük kell. Minél előbb és minél többet. Az OTP Öngondoskodási Indexe megmutatta, hogy a lakosság több mint kétharmada nem is tervezi, hogy elkezd félretenni a nyugdíjas éveire, miközben több mint 80 százalékuk számára kiemelten fontos volna az anyagi gondoktól mentes időskor. A mostani, Nem dolgozhatsz örökké kampány ebbe a stratégiába illeszkedett. Szerettük volna megmutatni, hogy milyen következménye lesz annak, ha nem kezdenek el már ma készülni az idős éveikre.”

 

A kampányért a Café PR-nél Szatmári Péter és Dénes Attila felelt. A győzelmet kommentálva Péter elmondta: “A “Nem dolgozhatsz örökké!” kampány tervezése során azt a kérdést tettük fel magunknak, hogy miként fordulhat elő az, hogy a lakosság nagy része hajlandó lemondani a nyugdíjas évek jelentette pihenésről? Kutatási eredmények alapján kiderült, hogy sokan nem ismerték fel, hogy mit is jelent az, ha örökké dolgoznak. Büszkék vagyunk a győzelemre és örülünk, hogy ez az újszerű megközelítés a nemzetközi zsűri tetszését is elnyerte.” Attila a siker kapcsán hozzátette: Nagy megtiszteltetés egy ilyen csapat tagjának lenni, remélem, hogy a kampány minden érintettje osztozik az örömünkben. Bízunk benne, hogy a jövőben is hasonlóan sikeres projekteken dolgozhatunk majd együtt!

  • Megosztom