Programmatic fronton erősített a Havas Csoport

2012 óta ez az év már az ötödik, hogy a Havas Csoport ügyfelei számára elérhető a programozott piactér az ügynökség trading deskjén, az Affiperfen keresztül. Idei újítás a Budapesten felállított Affiperf csapat Kiss István vezetésével. István több mint tízéves digitális, valamint ötéves Demand Side Platform oldalon szerzett tapasztalatát tudja így tovább kamatoztatni egy, az MFG Labs által fejlesztett MetaDSP megközelítésű ügynökségi trading desk vezetésével.

 

Mit is jelent a MetaDSP? Ha például klasszikus mindennapi bevásárlásunkra gondolunk, akkor annyit, hogy azt nem a sarki fűszeresnél intézzük el, hanem ahogy megkívánunk valamit, az a világ bármely pontjáról rendelkezésünkre áll azonnal. Minden amit korábban vásároltunk bármikor megtekinthető számunkra, sőt ajánlásokat is kaphatunk, hogy éppen mire lehet, van szükségünk egy adott helyzetben.

 

Ha egy kicsit mélyebben a technológiai háttérbe nézünk, akkor az Affiperf a programmatic kampányok menedzsmentje során felismerte azt, hogy bár minden DSP rendszernek megvannak az erősségei, nincs olyan univerzális DSP amely minden ügyféligényt ugyanolyan magas színvonalon tudna kiszolgálni. A legmagasabb elérést és a legjobb eredményeket a DSP rendszerek kombinált alkalmazása jelenti az ügyfeleknek. Ez a felismerés hozta magával a meta DSP fejlesztésének szükségességét. Az Affiperf trading desk platformja egyedülálló módon integrálja a legnépszerűbb DSP-ket pl. a MediaMath-t vagy az AppNexus-t. Ezáltal egyszerre érjük az összes olyan magyar és akár külföldi inventory-t is, melyet a médiatulajdonosok nyílt aukciókban biztosítanak. Ezen felül egyedi megállapodásokat is tudunk kötni, akár a piac új szereplői, a Project Agora és Hoppex keretein belül is.

 

A meta DSP-n keresztül hagyományos display, mobil, videó és Facebook kampányok megvalósítására nyílik lehetőség változatos kampánytaktikákon keresztül. Az Affiperf meta DSP további hangsúlyozott értékei a brand safety (pl. a tiltott kategóriák kizárása), viewability (a hirdetések valódi láthatóságának garantálása) és valódi internetezők elérése mesterségesen generált gépi válaszok helyett. Mindezeknek a technológiák nak az összessége teszi lehetővé, hogy a Havas Csoportügyfelei számára a leghatékonyabb digitális megoldásokat tudja biztosítani.

 

Az Affiperf mögött álló technológiával és a budapesti csapattal a Havas Csoport továbbra is úttörő programozott megoldásokat nyújt ügyfelei számára – tette hozzá Német Bence, a Havas Csoport digitális vezetője.

  • Megosztom