Pályázhatnak az újságírók

A Telekom és a Fenntarthatósági Média Klub ötödik alkalommal hirdeti meg sajtódíj-pályázatát, amelynek keretében azokat az újságírókat, szerkesztőket, bloggereket díjazza, akik az elmúlt időszakban kiemelkedő teljesítményt nyújtottak akár személyes sorsfordító történetek, akár a Föld egészét érintő témák feldolgozásával.

 

A Telekom és a Fenntarthatósági Média Klub (amelynek tagjai a TV2, az RTL Klub, a Ringier Axel Springer, a CEMP, a Central Médiacsoport, a Forbes, az Origo, a Mediaworks, a Metropol és a ClassFM) öt évvel ezelőtt azzal a céllal alapította meg a Fenntarthatósági sajtódíjat, hogy elismerje azokat a teljesítményeket, amelyek ráirányítják a közvélemény figyelmét akár helyi, akár regionális, akár globális, életünket és környezetünket érintő kérdésekre, illetve támogatják a fenntarthatósági szemlélet erősödését a magyar médiában és közéletben egyaránt. A Fenntarthatósági sajtódíj révén lehetőség nyílik azoknak a témáknak a kiemelésére, amelyek segítségével aktív figyelem fordulhat a társadalmi gondolkodás erősítésének fontosságára és a média szerepvállalására.

 

Pályázni három kategóriában lehet, kategóriánként 500 ezer forintos díjazás mellett. Az „Alulnézet” kategóriában egyéni vagy kisebb közösségeket érintő anyagokkal, a „Nagylátószög” kategóriában társadalmi, környezeti, gazdasági jelenségekről szóló, zöld innovációs és edukációs összeállításokkal, míg az „e-világ” kategóriában a digitális edukációról, felzárkóztatásról, digitális írástudásról és netikettről vagy akár a virtuális világ felhasználóit – elsősorban a gyerekeket – érintő tartalmakkal lehet indulni. A pályázatra 2015. július 1. – 2016. július 1. között megjelent anyagokat várja a szakmai zsűri. A pályázat határideje 2016. július 1., pénteken 12:00, a díjak átadására a 9. Fenntarthatósági Napon kerül sor, szeptember 24-én.

  • Megosztom