Összefogott a Playboy és a CKM

A Playboy és a CKM kínálta lehetőségek jobb kihasználását reméli a Marquard Média és a MAP Kiadó a két kiadványt összefogó férfi divízió létrehozásától. Az üzletág tartalomigazgatójának Pantl Pétert nevezték ki.

A Marquard Média Magyarország Kft. és a MAP Kiadó Kft. közösen új férfi divíziót hozott létre, amellyel célja, hogy még komplexebb piaci szolgáltatást nyújtson ügyfeleinek. „Hirdetőpartnereink sokkal intenzívebben keresik a Playboy és CKM prémium férfi márkákhoz kapcsolódó integrált megoldásokat, beleértve a mobil és web alkalmazások tervezését, vírus marketinget, rendezvényeket, hirdetéseket, márkamagazinok kiadását. Az új rendszerrel a prémium tartalomszolgáltatás mellett sokkal jobban szervezhetjük a munkafolyamatokat, és ezáltal hatékonyabban szolgálhatjuk ki ügyfeleink igényeit multi platform, multi brand szinten.” – mondta Margaret Ann Dowling, a két kiadó ügyvezető igazgatója.

 

Az új férfi divízió élére kinevezett tartalomigazgató Pantl Péter. A szakember 1997-ben került a Marquard Mediához, mint a MegaStar magazin, illetve a Popcorn szerkesztője, később főszerkesztője. 2000 óta dolgozik a CKM-nél, melynek 2005 óta a főszerkesztője. A szakember hosszú távú célja, hogy piacvezető pozíciójukat megőrizve és tovább erősítve a Playboy és a CKM márkát minél több igényes férfit érjenek el és szolgáljanak ki, igazodva a célcsoport változó és folyton alakuló igényeihez, életmódjához és médiafogyasztási szokásaihoz.

 

A divízió létrehozásával egy időben a férfiaknak szóló prémium kiadványok piacán vezető pozíciójú kiadó, a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának professzora dr. Törőcsik Mária valamint a GfK Hungária Kft. közösen egy átfogó, hibrid (kvalitatív és kvantitatív) kutatást indított el, amelynek középpontjában a Magyarországon élő férfiak állnak. A statisztikákon és demográfiai adottságokon túlmenően a kutatás a férfiak életét befolyásoló és alakító trendeket, életmódjukat vizsgálja (pl. fogyasztói és vásárlói szokások, döntéshozatali folyamatok, motivációk). A javában zajló kutatás eredményeit egy konferencia keretében ismerhetik meg mindazok, akiket érdekelnek a magyar férfiak.

  • Megosztom