A rovat megjelenését a szerencsejáték Zrt támogatta.

Összefogott a CUPRA és az FC Barcelona

Új kezdeményezést indított a CUPRA márka az FC Barcelonával, amely segít abban, hogy a rajongók szeretete eljusson a Camp Nou pályájára is, amikor a bajnokság folytatódik. A “Nyerjük meg ezt a meccset együtt!” mottó alatt futó ötlettel a Barcelona hivatalos autós és mobilitási partnere a csapat rajongóit szólítja meg világszerte, hogy küldjenek be fényképet arról, miként szurkolnak otthonukból csapatuknak. Ezek a fotók – amelyeket a CUPRA hivatalos weboldalán keresztül lehet továbbítani – a pálya körül elhelyezett LED képernyőkön lesznek kivetítve a Camp Nou-ban a zárt kapus mérkőzések alatt.

A CUPRA stratégiáért, üzletfejlesztésért és üzleti tevékenységért felelős igazgatója, Antonino Labate hangsúlyozta: “A CUPRA kötelességének érzi, hogy közvetítse a remény és a pozitív gondolatok üzenetét a társadalom felé. Azon kívül, hogy ez kezdeményezés segít továbbítani a versenyszellemet és szenvedélyt a digitális világból a pályára, túlmutat a futball kérdésén és nyomatékosítja, hogy a jelenlegi nehézségek ellenére erősebben térhetünk vissza, ha együttműködünk.”

Egy nagyon különleges kezdeményezés

A beküldött fényképekből audio-vizuális prezentációt készítenek, amelyeket azonos időközökben tízszer vetítenek le a mérkőzés alatt. A CUPRA kezdeményezésének köszönhetően a szurkolók közelebb érezhetik magukat kedvenc csapatukhoz és stadionjukhoz, és a világ bármelyik szegletéből szurkolhatnak.

Az FC Barcelona kapusa és a CUPRA márkanagykövete, Marc ter Stegen minden Barca rajongót arra bíztat, hogy töltsék meg a Camp Nou pályáját támogató üzenetekkel: “A Camp Nou pályáján játszani mindig különleges, itt a szurkolók támogatása igen meghatározó. Ez a CUPRA kezdeményezés nagyszerű, hiszen lehetővé teszi számunkra, hogy érezzük a rajongók jelenlétét. Alkalmazkodnunk kell a helyzethez és most így teremthetjük meg a győztes légkört a hazai mérkőzésekre. Força Barça!”

Minden beküldött anyag egy audiovizuális bemutató részeként rendszeres időközönként kerül kivetítésre a mérkőzés során, összesen akár tíz alkalommal. Így a játékosok érezhetik a rajongók támogatását, a szurkolók pedig kicsit közelebb érezhetik magukat klubjukhoz és stadionjukhoz.

Globális együttműködés

2019. augusztusában a CUPRA és az FC Barcelona egy világszintű együttműködésben egyesítette erőit. Ezen az innovatív partnerségen keresztül a CUPRA a Barcelona kizárólagos, hivatalos autós és mobilitási partnere lett, egyike a klub globális hivatalos partnereinek. A két szervezet az elkövetkező öt szezon során együtt dolgozik azon, hogy Barcelona város vonzerejét tovább növeljék, a tehetségeket és az innovációt népszerűsítsék és a szurkolók közösségének világszerte egyedi élményeket kínáljanak.

  • Megosztom