Összefogott a Visa és a Vipps

A Visa és Norvégia vezető digitális pénztárcája, a Vipps stratégiai partnerséget jelentett be az európai mobilfizetések felgyorsítása érdekében. A Visa ügyfelei és partnerei mostantól élvezhetik a Vipps platform előnyeit – létrehozhatják saját digitális pénztárcájukat, valamint új fizetési módokat kínálhatnak az ügyfeleknek pénzük küldésére, fogadására és kezelésére.

A Covid-19 világszerte felgyorsította a biztonságos, digitális kereskedelmi megoldások iránti igény növekedését, amelynek köszönhetően minden eddiginél több fogyasztó és vállalkozás preferálja a digitális fizetést a mindennapi kiadások során. Európában a Visával történő fizetések már több mint 75%-a érintéses, miközben 2020 júniusában az európai e-kereskedelmi tranzakciók az előző évhez képest több mint 25%-kal nőttek 20 európai országban.

Antony Cahill, a Visa európai régiókért felelős ügyvezető igazgatója elmondta: „Napjainkban a digitális fizetés és a készpénz nélküli fizetés lehetősége a boltokban, online és az alkalmazásokon keresztül már nem csak kényelmes, hanem szükségszerű is. Vezető fizetési márkaként arra törekszünk, hogy a fogyasztók és a vállalkozások hozzáférjenek a biztonságos, digitális kereskedelemhez, függetlenül attól, hogy hol élnek, vagy milyen mobileszközzel rendelkeznek. A Vipps-szel kialakított együttműködésünk lehetővé teszi banki partnereink számára, hogy könnyen használható digitális fizetési termékeket és pénztárcákat fejlesszenek ki, megfelelve az érintéses, online és mobil fizetések iránti növekvő igényeknek.”

A Vipps egy norvég fizetési alkalmazás, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy egyetlen gombnyomással fizessenek, küldjenek és fogadjanak pénzt. 2015-ös indulása óta a cég 85 százalékos piaci penetrációt ért el, 3,7 millió felhasználót meggyőzve Norvégiában. Az elmúlt évben a Vipps a norvégiai tranzakciók 145 százalékos növekedéséről számolt be.

Rune Garborg, a Vipps vezérigazgatója elmondta: „Meglátásunk szerint a nemzetközi terjeszkedés együttműködéseken keresztül lehetséges. Úgy gondoljuk, hogy a Visa, amely világelső a digitális fizetések terén, valamint a Vipps, a világ legsikeresebb banki hátterű pénztárcája partneri kapcsolata kiváló eredményeket fog elérni. Közösen lehetővé tesszük a kibocsátó bankok számára, hogy intelligensebb és egyszerűbb digitális fizetési szolgáltatásokat kínáljanak ügyfeleiknek Európában és azon kívül. A Visával együtt legjobb bevált gyakorlatainkat, szakértelmünket és tapasztalatainkat felhasználva olyan szolgáltatásokat hozunk létre, amelyek világszínvonalú egyszerűsítések révén fogják felkelteni az emberek érdeklődését.”

  • Megosztom