Összeállt négy rádió

A Target Media Sales budapesti hirdetési csomagot dolgozott ki a 15-59 éves korosztály lefedésére Rádió City Multipack néven. A csomagban a 90.9Jazzy, a Roxy Rádió, a Klasszik Rádió 92.1 és a Sztár FM szerepel.

Mivel a gazdasági válság a hirdetési piacon leginkább a rádiókat érintette, s tetézte a bajt a két legnagyobb országos csatorna megszűnése körüli perpatvar, amire a hirdetők kivárással reagáltak, a négy rádióadóra a Target Media Sales speciális csomagot dolgozott ki.

Az egyhetes budapesti hirdetési csomag a 15-59-es korosztályt fedi le. Egy megrendeléssel azonos órás sávokban futó hirdetéseket vásárol 4 rádióban az ügyfél, így a fővárosi rádióhallgatók mintegy 25 százaléka (heti reach 25% – Szonda Ipsos-Gfk, 2010 jún-aug) érhető el.

Az egyre zsugorodó reklámtortából Budapesten és Pest megyében 5 országos és 17 regionális rádióadó igyekszik minél nagyobb szelettel részesedni, ám hirdetői szempontból ezek közül csupán 1-2-t kiválasztva lehetetlen sikeresen elérni a fővárosi hallgatókat, mivel még a leghallgatottabb csatorna sem rendelkezik domináns hallgatói eléréssel. Hirdetői szempontból viszont a főváros és környéke kiemelt fontosságú, hiszen Budapesten az egy főre jutó GDP 25%-kal magasabb az EU átlagánál, Budapest és Pest megye adja az ország GDP-jének a 43%-át, itt él az ország lakosságának mintegy 30%-a, az összes magyarországi cég és szervezet több mint 40%-a található Budapesten – érvel a közlemény.

  • Megosztom