Operatív igazgatót neveztek ki a Cafénál

Idén januártól Varga Gábor Zoltán a Café Communications kreatív részlegének új operatív igazgatója. Ebben, a cégnél korábban nem létező pozícióban az ő feladata lesz a kreatív ügynökségi csapatok összehangolt működésének biztosítása, valamint az ügynökség házon belüli és ügyfeleivel közös folyamatainak optimalizálása.

A marketing, a kommunikáció és a fejlesztés területén több mint tíz éves, nemzetközi tapasztalattal is rendelkező szakember a vezetői képességeit 2007 és 2014 között egy holland-magyar digitális ügynökségnél, a Quince-nél előbb, mint Senior Account Manager, majd Üzletfejlesztési és Ügyfélkapcsolati Igazgatóként kamatoztatta. Az ügynökségnél magyar, regionális, valamint globális kommunikációs projekteken dolgozott ügyfélkapcsolati és stratégiai oldalon olyan ügyfeleknek, mint a HTC, a GE vagy a Samsung.

Innen vezetett útja a Caféhoz, ahol 2015-ben Digital Business Directorként kezdett és többek között a The Coca-Cola Company, az OTP Bank, a Porsche Hungary, a Bonafarm Csoport és a Dealogic megbízásait menedzselte. A folyamatos megújulás jegyében 2018-ban a Stories, a Café Communications branded content szolgáltatásának elindítását már stratégiai és digitális igazgatóként vezette.

„Gábor friss látásmódja, digitális tudása, és üzletvezetési kvalitásai hatalmas lendületet adnak az ügynökségnek, ami révén még hatékonyabbá tehető az ügyfelekkel való közös munka. Személyében egy olyan vezető került a csapat élére, akivel megerősödve és magabiztosan várjuk a 2019-es évet” – hangsúlyozta a kinevezés kapcsán Simon Zoltán, a Café Communications ügyvezető igazgatója.

Varga, a Café Communications új operatív igazgatója több éve rendszeres előadója a hazai konferenciáknak, mint a generáció alapú kommunikáció, az tartalom marketing, valamint a digitalizáció gyakorlati tapasztalatokkal rendelkező szakértője.

  • Megosztom