Ők lettek az Év Ügynökséghálózata

Összesen harminc díjat nyertek a Golden Hammer Nemzetközi Reklámfesztiválon a Geometry Global európai irodái, ezzel az aktivációs ügynökséghálózat a Network of the Year címet is kiérdemelte. A döntőbe jutott magyar ügynökségek között is a Geometry bizonyult a legeredményesebbnek, amely egy arannyal, három ezüsttel és egy diplomával térhetett haza a Rigában megrendezett versenyről.

Mindössze egy évvel ezelőtt alakult, és máris az Év Ügynökséghálózata lett a Rigában idén 15. alkalommal megrendezett Golden Hammer Nemzetközi Reklámfesztiválon a Geometry Global. A hálózat budapesti, bukaresti, prágai, kijevi és moszkvai irodái összesen harminc díjat zsebelhettek be: öt aranyat, 12 ezüstöt és ugyanennyi diplomát (azaz a bronzzal egyenértékű díjat) érdemeltek, a román iroda pedig az Oplenek készített Mini Wreck kampányával a Grand Prix-t is hazavihette.

A magyar iroda öt díjjal járult hozzá a hálózat sikeréhez, ezzel a legeredményesebbnek bizonyult a döntőbe jutott magyar ügynökségek között. A budapesti csapat az Avon és stratégiai partnere, a NANE Egyesület számára készített telefünfülés kampánnyal aranyat nyert outdoor (social) kategóriában, pr-ben pedig diplomát kapott. A kampány célja az volt, hogy felhívja a figyelmet a nők elleni erőszakra és társadalmi párbeszédet indítson el a témában. A kampány központi eleme az éjjel-nappal csörgő Nyugati téri telefonfülke volt. Kíváncsi járókelők százai emelték fel a kagylót, amelyben a segélyvonal hívásaiba hallgathattak bele. A kampány üzenete, miszerint van segítség, közel másfél millió emberhez jutott el.

A zsűri döntése alapján három ezüstöt is érdemelt – best use of media (gerilla/termékelhelyezés), craft (kültéri design), illetve direkt marketing kategóriában – a Suhanj! Alapítványnak készített szemléletformáló csocsó kampányával a Geometry Global. A reklámügynökség által megálmodott asztalok különlegessége az volt, hogy az ép csocsóbábuk közé bekerült három fogyatékkal élő is: egy látássérült, egy művégtagos és egy kerekesszékes, a piros és a kék csapat szokásos mezében, a csapatok teljes értékű tagjaként. Melléjük egy matricát is elhelyeztek az asztalon, amin a Suhanj! üzenete volt olvasható: Együtt sportolni a valóságban is pont ilyen jó.

  • Megosztom