- Hirdetés -

Nyert a maratoni X-Faktor

|

- Hirdetés -

A több mint négyórás műsoridejű tehetségkutató volt a hét legnézettebbje. Második helyre a TV2-s Sztárban sztár leszek futott be, de ott volt a heti top 10-ben a pénteki stadionavató is.

Múlt héten 2,9 százalékpontot csökkent az RTL Klub főműsoridős közönségaránya. Ebben a csökkenésben nyilván jelentős szerepet játszott, hogy a korábbi héthez képest vasárnap nem volt X-Faktor. Ezzel párhuzamosan a TV2 a korábbihoz hasonló hetet zárt, hiszen a közönségarányuk 0,2 százalékponttal nőtt.

A 18-49 évesek körében hétfőtől szombatig az RTL Klub jobb főműsoridős share-t produkált, mint a TV2, utóbbi pedig behúzta a vasárnap estét. A szombati főműsoridőben az RTL Klub 30,2 százalékos, a TV2 5,8 százalékos közönségarányt hozott. Vasárnap a TV2 16,3 százalékos eredményére az RTL Klub 9,1 százalékkal válaszolt.

Csoportszinten is jó hete volt az RTL-nek, hiszen a 18-49 éveseknél és főműsoridőben az RTL Magyarország csatornái összességében 29,6 százalékos share-re voltak képesek. A TV2 Csoport televíziói ezzel párhuzamosan 22,9 százalékos eredményt értek el.

46. hét/ 45. hét / 44. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 17% / 19,9% / 20,1%
TV2 – 9,8% / 9,6% / 9,1%

Egyes hétköznap esti műsorok heti átlagos közönségaránya (46. hét, 18-49 évesek)

RTL Klub
Barátok közt – 10%
Híradó – 19,1% – hétfőtől vasárnapig
Fókusz – 15,3%
A Konyhafőnök VIP – 18,1%
Barátok közt ismétlés – 6,8%

TV2
Anya – 8,7%
Tények – 13,6% – hétfőtől vasárnapig
Tények Plusz – 12,8% – hétfőtől szombatig
Mintaapák – 11%
Nyomd a gombot, tesó – 8,7%
Újratervezés – 8,8%

A hétvége elég nagy kilengést hozott mindkét nagy csatornánál, ezért érdemes a hétköznap esti közönségarányukat is megnézni: RTL Klub – 15,9%, TV2 – 9,3%. Pláne, hogy az RTL Klub és a TV2 is friss hétköznap esti műsorokat indított. Az RTL-en a Konyhafőnök VIP bőven megugrotta ezt a hétköznapi főműsoridős csatornaátlagot.

A TV2-n egyszerre három új műsor is debütált. Közülük a Mintaapák kezdett a legjobban, az első heti eredményük meghaladja a TV2 átlagát. A Nyomd a gombot, tesó és az Újratervezés hasonló share-t hozott, de mindkettő elmaradt a csatornaátlagtól.

Az X-Faktor lendületét az első élő show sem törte meg. A maratoni hosszúságú tehetségkutató volt a hét legnézettebb műsora. A 18-49 éveseknél 499 ezres nézettséget értek el, 36,2 százalékos share mellett. A teljes lakosságnál pedig hozták a millió feletti nézőszámot, a közönségarányuk pedig 30,8 százalékot tett ki.

A TV2 legnézettebb – és a hét második legnézettebb – műsora cím a Sztárban sztár leszeké volt. A 18-49 éveseknél 307 ezer nézőt vonzott a Sztárban sztár leszek, a teljes lakosságnál pedig 997 ezres nézőszámot produkáltak. A sávjukat részben érintette a Forma-1 futam, ami nyilván valamennyire negatívan befolyásolta a TV2 műsorának nézőszámát.

A Forma-1 brazil nagydíj egyébként a kereskedelmi célcsoportból 154 ezer, a teljes lakosságból 374 ezer embert ültetett a képernyők elé. Általában, amikor Forma-1 közvetítést ad az M4 Sport, akkor az a heti legnézettebb tartalmuk. Nemcsak nekik, hanem a komplett közmédiának. A múlt hét ebből a szempontból szabályt erősítő kivételnek számított, hiszen pénteken a Magyarország – Uruguay meccset is magában foglaló stadionavató műsort többen nézték, mint az autóversenyt. A 18-49 éveseknél 225 ezren (16,8 százalékos share mellett), a teljes lakosságnál pedig 614 ezer nézőt (és 15,2 százalékos közönségarányt) hozott az M4 Sport közvetítése.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

nézettség hetitop2019_46het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

nézettség hetitop2019_46hetteljes

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább erősödött a BioTechUSA

Emelkedő pályán maradt a nehéz gazdasági környezetben is a BioTechUSA-cégcsoport, amely tavaly az egy évvel korábbi rekordév magas bázisához képest is csaknem 15 százalékkal, 90,49 milliárd forintra növelte az árbevételét. Közel 5 milliárd forintot...

Újabb változás az eMAG-on

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint...

Már ragaszkodnak a home office-hoz a munkavállalók

Az otthonról dolgozó munkavállalók harmada teljesen a lakóhelyéről látja el feladatait, míg a második leggyakoribb opció a heti három nap home office – derült ki az Erste felméréséből. A koronavírus-járvány alatt még kötelező rossznak...

Csavar egyet közönségkedvenc szendvicsén a McDonald’s

A tavalyi nagy sikert követően új Erős Pistás szendvicsekkel várja vendégeit a hazai McDonald’s. A fogyasztók visszajelzéseit meghallgatva idén az eddiginél még „pistásabb” formában érkeznek a burgerek.A két márka kollaborációja – a mekis szendvicsek...

Ez történt a Telekom közgyűlésén

A Magyar Telekom 2024. április 16-án megtartotta Éves Rendes Közgyűlését.A Közgyűlés elején a részvényesek meghallgatták az Igazgatóság jelentését a Társaság ügyvezetéséről, a Társaság és a Magyar Telekom Csoport 2023. évi üzleti tevékenységéről, üzletpolitikájáról, valamint...

Újdonságokkal rukkolt elő a Samsung

A Samsung a milánói EuroCucina 2024 szakkiállításon az összekapcsolt otthonok jegyében mutatja be új, prémium konyhai eszközeit és az életstílust, amit a készülékek kínálhatnak. A Rho Fiera Milano területén, 2024. április 16. és 21....

Kiderült, miért rendeződik át a munkaerőpiac

Miközben több mint 70 ezer állás betöltetlen ma Magyarországon, csaknem 100 ezer külföldi munkavállaló dolgozik az országban és több mint 200 ezer ember inaktív. Az elvándorlás és a külföldi munkavállalás évtizedes jelenség és a...

Olimpia: egyetlen pillanatról sem kell lemaradnunk

A Warner Bros. Discovery (WBD) teljes portfólióját és hálózatát kihasználva Európa-szerte a lehető legteljesebb élményt nyújtja majd a nézőknek. A Eurosport mellett a május 21-én induló Max platformon az olimpia minden pillanata megtekinthető lesz.A...

Különleges interjú Szoboszlai Dominikkal

Szombat este 20:25-kor tűzi műsorára a Spíler 1 a legsikeresebb magyar focista, a Liverpoolban játszó Szoboszlai Dominikkal készült exkluzív interjúját. Baumstark Tibor nem csak a magyar válogatott csapatkapitányával beszélgetett, végig járta azokat a helyszíneket,...

Még nem lélegezhetnek fel a vállalatok

Országos szinten számottevően csökkent a munkavállalói fluktuáció, 28 százalékra mérséklődött tavaly, az egy évvel korábbi 33 százalékról. Azonban a vállalatok nem lélegezhetnek fel, mert ez az érték még mindig kétszerese az elfogadhatónak. A csökkenés...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új trendek a használtautó-piacon

A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió és az infláció szele érezhető a szegmensben. A vásárlók tudatosabbak, a bizalmatlanság viszont továbbra is erős és gyakran indokolt. A COVID-időszak kezdetben érthető módon...

Tovább erősödött a BioTechUSA

Emelkedő pályán maradt a nehéz gazdasági környezetben is a BioTechUSA-cégcsoport, amely tavaly az egy évvel korábbi rekordév magas bázisához képest is csaknem 15 százalékkal, 90,49 milliárd forintra növelte az árbevételét. Közel 5 milliárd forintot...

Újabb változás az eMAG-on

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint...

Már ragaszkodnak a home office-hoz a munkavállalók

Az otthonról dolgozó munkavállalók harmada teljesen a lakóhelyéről látja el feladatait, míg a második leggyakoribb opció a heti három nap home office – derült ki az Erste felméréséből. A koronavírus-járvány alatt még kötelező rossznak...

Csavar egyet közönségkedvenc szendvicsén a McDonald’s

A tavalyi nagy sikert követően új Erős Pistás szendvicsekkel várja vendégeit a hazai McDonald’s. A fogyasztók visszajelzéseit meghallgatva idén az eddiginél még „pistásabb” formában érkeznek a burgerek.A két márka kollaborációja – a mekis szendvicsek...

Don't Miss

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...

Csobot Adél: Boldogan forgatnék egy jó napi sorozatban

Amit leginkább a szemem előtt tartok, hogy mindig önazonos legyek – vallja az influenszerkedés kapcsán Csobot Adél. Az mmonline.hu-nak adott interjúban a tavalyi évből a Sztárbox műsorvezetését és egy autentikus tangó-estben való közreműködését emelte...