- Hirdetés -

Nyári élményekért fociztak

|

- Hirdetés -

Jótékonysági focitorna keretében támogatták a dm és partnerei az érdi Fészek Nevelőszülői Hálózatot. A kezdeményezés révén a szervezet 5 millió forintot kapott nyári élményprogramok szervezésére.

Április 6-án az egymással versengő csapatok mellett a színész-újságíró válogatott is tiszteletét tette a törökbálinti Arénában megrendezett eseményen, továbbá a támogatott szervezetnek Kabát Péter, az Újpest labdarúgóikonja dedikált labdát és mezt ajánlott fel.

„Amikor arról beszélünk, hogy vállalatunknak fontosak a családok és a gyermekek, akkor azt is el kell mondanunk, hogy azok a gyermekek is, akik valamiért nehéz helyzetbe kerültek. Megkerestük beszállító és együttműködő partnereinket, akik közül sokan csatlakoztak a dm jótékonysági focitornájához a nemes ügy érdekében. Nagy örömünkre további lelkes támogatók jelentkeztek, amint meghallották, mire készülünk” – mondta el Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere, aki maga is játszott a focitornán dm-es színekben. A torna megnyitóján Görgey András, a dm ügyvezetője köszöntötte a játékosokat, majd ő is mezt húzott, hogy az egyik dm-es csapat tagjaként a tettek mezejére lépjen.

A tornán 16 csapat vett részt, a megmérettetésen ott voltak a nevelőszülői hálózatban élő fiatalok is és a fenntartó Baptista Szeretetszolgálat jószolgálati nagyköveteiből álló csapat. Az idei rendezvény mellé álltak az újságíró és színészválogatott tagjai is, s egy jó hangulatú gálameccset játszottak a jótékonyági eseményen, a focitorna résztvevői így Vujity Tvrtko újságíróval, Nemcsák Károly színésszel, Kabát Péter labdarúgóval, Kű Lajos egykori ezüstérmes olimpiai bajnokkal is készíthettek néhány közös képet.

A drogéria egyik irodája és logisztikai központja is Érden található, a Fészek egyesület munkáját sokan ismerik, a cég kollégái közül többen önkéntes munkával is segítették már az intézményt. Ezért döntött úgy a vállalat, hogy a nevezési díjakból befolyt 5 millió forintos összeggel a Fészek munkáját segítsék, hogy nyári táborokat, élményeket tudjanak adni a náluk nevelkedő gyermekeknek, fiataloknak. Az intézmény fenntartója, a Baptista Szeretetszolgálat további 1 millió forintot tett az adományhoz a gyerekek nyári táboroztatására.

A „Fészek” jelenleg 160 nevelőszülő családdal dolgozik, 420 gondozott gyermek él a családoknál a legkisebbtől a legidősebb, 25 évesig. Érden működik egy önálló életkezdést segítő, úgynevezett külső férőhelyes intézményrészleg is, ahol a fiatalok szakmai segítséggel önálló életet tudnak kezdeni.

„Mire ezek a gyerekek hozzánk kerülnek, sok szempontból sérültek. A gyerekeknek mégis a legtöbb, amit adni tud egy támogató, az élmény, hiszen az ő életükben abból van a legkevesebb. Minden évben kerestük a megoldásokat arra, hogy táboroztassuk a gyerekeket” – mondta el Báló Ottília, az egyesület igazgatója.

A pályákon 16 csapat mérkőzött meg egymással, a drogériát három csapat képviselte a tornán. Résztvevők: dm Központ, dm Raktár, dm Hobbi, Procter & Gamble Kft, L’oreal Magyarország Kft., Prime Rate Kft., Mediator Group Reklámügynökség, Reckitt Benckiser Magyarország Kft., Nestlé Hungária Kft., Adamic Reklámügynökség, Fiege Szállítmányozási és Logisztikai Kft., Beiersdorf Kft., Walmark FC, törökbálinti Aréna, Fészek Nevelőszülői Hálózat, Baptista Szeretetszolgálat jószolgálati nagykövetek. A tornát a Nestlé Hungária Kft. csapat nyerte, a döntőt a Fiege Szállítmányozási és Logisztikai Kft.-vel vívták.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vezetői képességek kialakulását is segíti a sport

A világ egyik legnagyobb, a Financial Times menedzsment képzési ranglistáján előkelő helyet elfoglaló, a szakma csúcsának járó „Triple Crown” minősítéssel elismert francia ESSCA School of Management International magyarországi Kampusza – folyamatainak szervezésében – a...

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Szuperprodukció érkezik Budapestre

Soha nem látott világpremier érkezik Budapestre. Június elsején nyílik meg a BOK csarnokban a LUFILAND szuperprodukció, amely 500 ezer környezetbarát lufi felhasználásával hívja világkörüli utazásra a látogatókat. A 4000 négyzetméteres kiállítócsarnokban többek között az...

A vezetői képességek kialakulását is segíti a sport

A világ egyik legnagyobb, a Financial Times menedzsment képzési ranglistáján előkelő helyet elfoglaló, a szakma csúcsának járó „Triple Crown” minősítéssel elismert francia ESSCA School of Management International magyarországi Kampusza – folyamatainak szervezésében – a...

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...