Nyaraló márkák a BrandManiában

Az idei forró nyár nem csak a nyaralóknak kedvezett, de számos nagy márka forgalmát is alaposan megdobta. A BrandMania stábja utánajárt, hogyan alakult többek között az ásványvizek és a sörök piaca, de a műsor foglalkozott azzal is, hogy milyen lehetőséget kínálnak a fesztiválok a legismertebb brandek számára.

 

Több ágazatban is kifejezetten jól sikerült az idei nyár, a nagy forróságban rengeteg ásványvíz és sör fogyott, de a szabadidőtermékek és a napozókrémek értékesítése is alaposan megugrott. A BrandMania legújabb adásából kiderül az is, hogy miből kelt el annyi a Media Marktban, amennyi a karácsonyi időszakban szokott, illetve melyek voltak a slágertermékek a műszaki áruházakban, valamint a szabadidős árucikkeket kínáló boltokban.

 

A műsorban többek között a Dreher, a Coca-Cola, a DM Magyarország és a Decathlon képviselői is beszélnek a tapasztalataikról. Megszólal Balogh Levente, a Közép-Európai Ásványvíz Holding elnöke, aki beszél a Szentkirályi és a Theodora fúziójának eddigi eredményeiről, és arról, minek köszönhető, hogy 30 százalékot tudott nőni a forgalmuk.

 

A BrandMania stábja utánajárt annak is, hogy miért kedvelik a nagy márkák a fesztiválokat és milyen lehetőségeket kínálnak számukra ezek a rendezvények. Olyan nagy brandek beszélnek az idei fesztiválszezon legfrissebb trendjeiről ma a Brandmaniában, mint az OTP, a Telekom, a Heineken és a Soproni, valamint a Soproni és a horvát Jana ásványvíz.

 

A BrandMania ott volt a Volton es a Soundon is. Sokféle partnerség, erős márkajelenlétek, brandépítés fiatalos és trendi közegben. A műsorvezető ezúttal is Simon Krisztián, a Marketing&Media főszerkesztője. A BrandMania ismétlését szombaton 11:30-tól nézheti meg az RTL Klubon. A műsort itt és itt is megtekintheti.

  • Megosztom