Nosztalgiázik a kávémárka

Az idén 50. születésnapját ünneplő OMNIA a Republic Grouppal az elmúlt fél évszázad jellegzetes illatait és ízeit alkotják újra egy igazán izgalmas és nagy volumenű aromazsúr kampány keretében. A független reklámügynökség nyerte meg Magyarország legikonikusabb kávémárkájának tenderét, mely két rendezvény teljeskörű lebonyolításáról és a projektet átfogó PR kommunikációs feladatainak ellátásáról szól.

Hazánk legismertebb kávémárkája, az OMNIA idén ünnepli 50., jubileumi évfordulóját. Ezen alkalom pedig igazán emlékezetes ünneplést kíván. A stratégiai koncepció egyszerre nyúl vissza az 50 évvel ezelőtti emlékekhez, valamint a jövőbe mutató íz- és illatélményekhez. Ahogy 1968-ban, úgy 2018-ban is eredeti ötlettel ünnepelheti meg a születésnapját a márka, hiszen a teljeskörű PR kampány és fogyasztói esemény megidéz egy 1968-as Magyar Nemzet cikket, így a már fél évszázadra visszanyúló, eredeti OMNIA élményt.

A születésnapi kampány koncepcionális és stratégiai tervezése mellett a Republic client service és PR csapata felel a projekt megvalósításáért is. Az április-május közötti PR kommunikációs aktivitások fő üzenetrendszere „Az aroma, mely összehoz minket” szlogenhez híven a generációk találkozása és a kávézás élménye köré épül. A sajtó és fogyasztói rendezvényeken a generációkra visszanyúló emlékek állnak majd középpontban, a vendégek pedig felidézhetik a márkával kapcsolatos élményeiket.

A márkastratégiára specializált ügynökségnek az event és PR koncepció kialakításában szerepet játszott a márka klasszikus ugyanakkor folyamatosan megújuló, innovatív mivolta, ami lehetőséget ad igazán különleges események megszervezésére.

A fogyasztói rendezvény ikonikus helyszínen, a Dunapark kávézóban kerül megrendezésre május első vasárnapján, amely akár egy remek közös program is lehet Anyák Napján.

  • Megosztom