Nőkkel kampányol a Converse

A Converse „All The Stories Are True” kampánya keretében március 8-án, nemzetközi nőnapon a világ több mint 365 Converse üzletében a nők fehér Chuck Taylor tornacipőkre írva fogalmazhatják újra, mit jelent számukra nőnek lenni 2019-ben. A magyarországi eseménynek a Converse Westend üzlete ad otthont.

Az aktivitást a márka legújabb, „Love the Progress” kollekciója inspirálta, amelyet a márka női tervezői alkottak meg a szeretet, az egység és a közösség erejéből merítve ihletet. A cipőkön inspiratív grafikai nyomatok, kézzel írott üzenetek és formabontó színek bátorítják a nőket egymás támogatására.

A nemzetközi nőnapot a Converse olyan múltbéli és jelenkori nők történeteivel ünnepli, akik maguk alakítják jövőjüket, és saját szavaikkal értelmezik újra a női nem fogalmát, miközben másokat is inspirálnak.

Március 8-án a Converse Westend üzletében te is csatlakozhatsz a mozgalomhoz, és megoszthatod üzeneted egy fehér Converse cipőn. Millie Bobby Brown színésznő és aktivista Ausztráliában csatlakozott a globális eseményhez, ahol egy workshop keretében fiatal nőkkel együtt beszélgetett arról, mit is jelent a mai világban lánynak lenni. A kampány magyarországi szereplője Lukoviczki Réka, RobotGirl, aki saját történetével üzent Converse cipőjén: We are awesomely adaptive!

Az aláírt üzenetekkel ellátott cipők a női összefogást jelképezik, és később kiállításra vagy adományozásra kerülnek.

  • Megosztom