Női startupperek nyomában a BrandMania

Igazán izgalmas témának járt utána a BrandMania stábja, azt kutatták, hogy a nők milyen szerepet játszanak az ugrásszerűen fejlődő startup ökoszisztémában. A műsorból kiderül, hogy milyen arányban képviseltetik magukat a startupperek között és az is, hogy miért fontos a nagyvállalatoknak, hogy segítsék az innovatív cégeket.

A startupok világában egyelőre különösen alacsony szintű a nők jelenléte. Az 5. alkalommal megrendezett Woman Startup Competition (WSC) rendezvénysorozat egyik fő célja hogy a női vállalkozókra és a nemek közötti egyenlőséget támogató vállalkozásokra felhívja a figyelmet. Müller Tamás, a WSC alapítója szerint a legfontosabb a bátorítás, aztán meg kell ismertetni a női startuppereket azokkal az eszközökkel, amikkel gyorsan, hatékonyan előre tudnak lépni.

Lukács Andrea, a WSC cégvezetője azt is elmondta, hogy az öt éve létező versenyben a magyar lányok folyamatosan bizonyítják, hogy igenis van szerepük nem csak itthon, hanem a nemzetközi porondon is. Jó példa erre a Dream Draw Dress, ami idén második helyezést ért el. Urbán Judit, a cég tulajdonosa az eredemények mellett arról is beszélt a BrandManiának, hogy milyen nehézségekkel néz szembe a társaság, ami a gyerekek és most már felnőttek saját rajzai alapján készít egyedi ruházatot.

Pongrácz Ferenc, az IBM üzletfejlesztési igazgatója beszélt a cég számos startup programjáról és arról is, hogy milyen kölcsönhatásban dolgoznak az innovatív társaságok és a nagyvállalatok.

A műsorban megszólaló még Verő Barbara, a Nestlé Hungária HR igazgatója, Schubauer Krisztina, a Hiventures marketing- és kommunikációs igazgatója és Balogh Péter, a Baconsult társalapítója.

A BrandMania legújabb részének ismétlését megnézheti szombat délelőtt az RTL Klubon vagy vasárnap délelőtt az RTL II-n, illetve az RTLMost.hu-n.

  • Megosztom