Next Wave-ről Dialogue-ra váltottak

A Next Wave Europe januártól Dialogue Creative Company néven, új arculattal folytatja tevékenységét. A tíz éve social média ügynökségként induló cég ma már 360 fokos szolgáltatást nyújt ügyfeleinek.

A 2008 végén alapított Next Wave Europe Magyarországon elsőként ismerte fel a közösségi média kulcsfontosságú szerepét és kommunikációra gyakorolt hatását. Az elmúlt tíz évben az új kommunikációs csatornák és a technológiai lehetőségek megjelenésével a kommunikációs piac drasztikusan megváltozott, az ügynökség azonban folyamatosan lépést tartott a trendekkel és kereste az izgalmas, újszerű megoldásokat.

A társaság életében fontos mérföldkő volt a három évvel ezelőtti tulajdonos- és stratégiaváltás, ugyanis ekkor bővült ki a korábbi digitális ügynökségi fókusz a mai 360 fokos termékportfólió irányába. Az ügynökség portfóliójában jelenleg a különböző formátumú (pr, social media, nativ hirdetés) tartalomelőállításon túl fontos szerepet játszik a szakértői tanácsadás (SEM, márkázási és kereskedelmi stratégia, munkáltatói márkaépítéssel kapcsolatos tanácsadás), valamint a rendezvényszervezés is.

Az eddigi változásokat 2019-től egy új arculat és az eddigi név megváltozása teszi teljessé. Ahogy a névválasztás is utal rá az ügynökség egyre szélesedő szolgáltatás-portfóliójának középpontjában továbbra is a történetmesélés és az ehhez kapcsolódó releváns tartalomgenerálás foglal helyet. A Dialogue Creative Company hisz a párbeszéd erejében, abban, hogy minden a beszélgetéssel kezdődik és a közös megértésen alapul. Ehhez pedig maximálisan kihasználja a technológia által biztosított lehetőségeket, a kreatív tervezésben és a kommunikációban egyaránt.

„A digitális gazdaságban dolgozók esetében egy 10 éves periódus extrém hosszú időnek számít, a legtöbben nem is jutnak el ehhez a fontos mérföldkőhöz. Biztos vagyok abban, hogy a most arculatváltáson és névváltáson áteső Dialogue Creative Company előtt még több sikeres évtized áll majd. Hiszem, hogy az elkövetkező időszakban is olyan beszélgetéseink lesznek az ügyfeleinkkel, ahol meghalljuk az igényeiket és azokra tökéletesen válaszoló megoldásokat nyújtunk majd” – mondta el Starcz Ákos, a Dialogue Creative Company vezető partnere.

Az ügynökség munkáját számos díjjal ismerték el az elmúlt 10 évben. Elnyerte az év kommunikációs ügynöksége címet, arany pengét kapott és számos tartalmi projektjét díjazta a szakmai zsűri, legbüszkébbek a regionális tevékenységért járó prágai Effie-díjra.


  • Megosztom