Nemzetközi szervezetet erősít az Insomnia vezetője

Egyhangú szavazással Erdős Gergelyt, az Insomnia Reklámügynökség vezetőjét választotta meg alelnöki pozíciójára az egyik legnagyobb nemzetközi reklám és marketing szövetség, az Advertising and Marketing International Network (AMIN). A szervezet helsinki csúcstalálkozóján meghozott döntésének eredményeképpen első alkalommal tölt be vezető pozíciót kelet-európai szakember.

 

Az 1932-ben alapított, kis- és közepes méretű hirdetési ügynökségek közti információ és kutatási eredmények megosztását feladatául kitűző szakmai szervezet célja, hogy segítséget nyújtson a nemzetközi összehasonlításban kisebbnek számító ügynökségek számára is abban, hogy sikeresen alkalmazkodhassanak a változó piaci környezethez, eredményesen indulhassanak a globális ügynökségek által dominált megmérettetéseken. A több mint 1 millió dollár összbevételt generáló, a tavalyi évben már 31 észak-amerikai, ázsiai, csendes óceáni és európai független média-, marketing- és reklámügynökséget összefogó szervezet vezetőségét– a hazai kommunikációs szakemberrel kiegészítve – egy ötfős végrehajtó bizottság képviseli, amelynek elsődleges feladata a tagügynökségeket érintő legfontosabb stratégiai kérdések megvitatása, a befolyó támogatásokból megvalósuló nyílt kommunikáció moderálása és a szervezet életében fontos szerepet játszó konferenciák és csúcstalálkozók témáinak meghatározása.

 

A nemzetközi szervezet vezetői a hazai kommunikációs szakember megválasztásakor kiemelték az Erdős Gergely által vezetett ügynökség fejlesztésében megvalósult innovatív marketing termékek és szolgáltatások fontosságát, méltatták azt a gondolkodásmódot, amely a nagy költségvetésű kampányok helyett a kreatív megoldásokra helyezi a hangsúlyt. Követendő példaként említették az ügynökség elmúlt években felmutatott eredményeit, leginkább azt, hogy a gazdasági válságban is lehetséges nemzetközi szintű növekedés, új, különleges piacokon való terjeszkedés, irodanyitás.

 

Erdős Gergely szerint megválasztásával nem csak a hazai szakma kapott lehetőséget arra, hogy még jobb képviseletettel rendelkezzen a világ legkreatívabb ügynökségeit tömörítő szervezetben, de arra is mód nyílik majd, hogy a szervezet tapasztalatai, kutatási eredményei a hazai közegben is bemutatásra kerüljenek, így a magyar ügynökségek és ügyfeleik is még sikeresebben állhassanak helyt a nemzetközi versenyben.

  • Megosztom