Nemzetközi hálózattal fogott össze a Red Lemon

Exkluzív partnerséget kötött az Enterie független nemzetközi PR-ügynökségi hálózattal a Red Lemon Media. A cég az Európai Uniót és az Amerikai Egyesült Államokat tekintve jelenleg 14 országban van jelen, kiemelt szolgáltatásuk, az EnterieGO egy sajtóközlemények kiadására, illetve újságírók és véleményvezérek tájékoztatására létrehozott platform.

Az Enterie egy olyan nemzetközi hálózat, amely független tech, PR- és marketing ügynökségeket foglal magába a világ közel 20 országból. 2017-ben hozta létre a Profeina, egy varsói székhelyű PR- és kommunikációs cég. Magyarországon a Red Lemon Media elsőként kötött exkluzív partnerséget a hálózattal, így a jövőben ők biztosítják a nemzetközi ügyfelek számára a hazai piaci igényekhez szabott kommunikációt.

„Minden márkának és vállalatnak el kell fogadnia, hogy úgy tud csak hatékonyan kommunikálni, ha figyelembe veszi az adott piac sajátosságait. Mi egyfajta szakmai szűrőként funkcionálunk és a hazai viszonyokhoz szabjuk a nemzetközi hálózatba érkező sajtóanyagokat, valamint koordináljuk az itthoni kiadás folyamatát. Új partnerekre és a best practice-ek megosztására is számítunk a hálózaton belül, hiszen a jelen helyzetben még inkább fontos, hogy képben legyünk a nemzetközi trendekkel, ezért csatlakoztunk az Enterie-hez” – mondta el a partnerség és az új szolgáltatás bevezetése kapcsán Hajagos Rita, a Red Lemon Media egyik tulajdonosa, és szakmai vezetője.

A sajtóközlemények kiadására, illetve újságírók és véleményvezérek tájékoztatására létrehozott platformjuk, az EnterieGO-t olyan márkák, cégek igényeihez alakították, amelyeknek nincs meg a kapacitásuk vagy költségvetésük a hosszútávú, illetve állandó PR-aktivitásokra, de bizonyos esetekben bejelentéseket tesznek vagy kommunikálnának az adott piacon. Ez a fajta modell jó lehetőség azoknak is, akik nincsenek meggyőződve a PR-szolgáltatás szükségességéről, ezért rövidebb projektekkel tesztelik a kommunikáció ezen formáját. A szolgáltatás lokális, személyre szabott megközelítést alkalmaz a hírközvetítésben.

„Ha egy cég vagy márka feltölt egy sajtóközleményt a rendszerünkbe, az nem jelenti azt, hogy minden piacon ugyanazt a verziót szeretné kommunikálni. A helyi PR-ügynökségeink lefordítják és – ami a legfontosabb – lokalizálják a szöveget minden esetben. Ugyanaz a módszer nem működik minden országban. Hiszünk a helyi szakértőinkben, akik ismerik a piacot, amelyek lokálisan merőben eltérnek egymástól” – nyilatkozta Michal Rakowski, az Enterie hálózati igazgatója.

  • Megosztom