Nemzetközi díjat nyert a fiatal magyar márka

Az activé ugyan még csak tavaly októberben indult, máris bezsebelte első Red Dot Award-ját. A világ egyik legrangosabb dizájnversenyén csomagolás kategóriában nyerte el a 24 fős nemzetközi zsűri elismerését a magyar termék letisztult, friss eleganciájával.

A FiberShake – az egészségtudatos életmód elkötelezettjeinek megalkotott, természetes eredetű édesítőkkel készült rostshake – nemcsak a vásárlók szívébe lopta be magát, hanem a nemzetközi szakértő zsűriébe is. Összesen 8 697 alkotás közül választották a legjobbnak az activé FiberShake egyedi megjelenését olyan, korábban díjazott világmárkákhoz hasonlóan, mint a Siemens, az Apple, vagy a Bulgari.

Az activé minden egyes részfolyamatának fókuszában maga a vásárló áll, nem csupán a termék megalkotásakor törekedtek a maximális élményhatásra. Valamennyi touch point tudatosan került kidolgozásra, így garantálva minden találkozáskor a maximális márkaélményt. A felhasználóbarát csomagolástól kezdve, a webshop kialakításán át a vásárlókkal történő kapcsolattartásig minden területen vidám és barátságos attitűdöt szerettek volna sugározni.

  • Megosztom