Nem veszíteni jöttem vissza – Dirk Gerkens a Media Hungary-n

„Nem veszíteni jöttem vissza” – többek között ezt is jelezte Dirk Gerkens, a TV2 vezérigazgatója a Media Hungary-n tartott előadásában. Ma kezdődött Siófokon a hazai médiaszakma legnagyobb eseménye, amely minden eddiginél több külföldi előadót vonultat fel idén. Az esemény ebben az évben az élményvadászat körül forog, a fő téma az lesz, hogyan alakultak át a média- és reklámfogyasztók és a vásárlók szokásai és erre hogyan reagáltak az élményszolgáltatók.

 

 

Nagy várakozás előzte meg a TV2 vezérigazgatója Dirk Gerkens előadását a Media Hungary-n, mivel ez volt az első alkalom, hogy nagy nyilvánosság előtt beszélt, mióta elfoglalta új pozícióját. A cégvezető jelezte, hogy nagyon időszerű volt, hogy engedélyezték a nagy kereskedelmi csatornák számára is a terjesztési díj szedésének lehetőségét.

 

Dirk Gerkens előadásában elmondta, hogy nagyon gyorsan változik a piac, amelyen a helyi gyártású műsoroknak lesz a legnagyobb szerepe. Fontosak lesznek a TV2 kábelcsatornái, erre nagy hangsúlyt fektetnek a médiacégnél – fűzte hozzá a társaság vezetője.

 

Dirk Gerkens elmondása szerint a TV2 jön fel a versenyben. Top programjaik vannak, ezek a hétvégén már nagyon jó eredményeket hoznak. Hangsúlyozta, hogy nagyon boldog, hogy vele van a „winning team”, azaz az IKO és az Atmedia. Mindezek mellett nagyon jó csapat dolgozik a TV2-nél – fűzte hozzá a cégvezető. „Nem veszíteni jött vissza, ezt megígérhetem” – jelezte beszéde vége felé Dirk Gerkens.

 

A ma kezdődött Media Hungary-n idén is öt teremben párhuzamosan zajlanak majd az események mind a két nap. Ebben az évben nem csak a külföldi előadók magas száma jelent majd különlegességet, a szervezők ugyanis egy kuriózumnak számító kutatással is készültek. A Media Hungary megbízásából az NRC végzett egy felmérést, amely során összehasonlították a digitális bennszülötteket, a digitális bevándorlókat és a digitális analfabétákat. Többek között azt vizsgálták, hogy milyen különbségek vannak a szabadidős elfoglaltságaikban, abban, ahogy a médiát fogyasztják, hogyan vásárolnak, mennyire hajlandóak bizonyos adatokat megadni.

 

 


  • Megosztom