- Hirdetés -

Napelemes tetőcserép nyert az E.ON versenyén

|

- Hirdetés -

Több mint 150 pályázat közül bizonyult kategóriájában legjobbnak a Terrán Tetőcserép Gyártó Kft. GENERON napelemes tetőcserepe.

A fenntarthatóság és az energiahatékonyság jegyében megszervezett E.ON Energy Globe eseményen 6 különböző kategóriában keresték a leginnovatívabb és legfenntarthatóbb ötleteket, melyek közül a zsűri által kiválasztott fődíjas pályázó bejuthat az energiavilág „Oscar-díjaként” emlegetett nemzetközi döntőbe is.

A GENERON napelemes tetőcserép teljes körű megoldást nyújt nemcsak tetőfedésre, de a napenergia maximális hatásfokon történő hasznosítására is. Különlegességét az adja, hogy a napcellákat olyan speciális módon integrálják az egyedi tetőcserepek felszínére, hogy azok megjelenése és felhelyezése szinte megegyezik a hagyományos tetőcserepekkel.

A 100%-ban magyar tulajdonú cég azonban nem csak terméke fejlesztésében törekszik a jövőbemutató megoldásokra. A környezettudatos hozzáállás a gyártásban is tetten érhető, többek között a Bólyban létrehozott napelempark esetében, amelynek segítségével napenergiából biztosítják a cserépgyártó üzem teljes villamosenergia-ellátását.

A megújuló energia és a környezetre gyakorolt ökológiai, továbbá esztétikai hatás évről évre egyre jobban felértékelődik, ami egyértelműen érzékelhető a fogyasztói igények alakulásán is.

 

fotó: E.ON

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Vidéken is pörög a lakáspiac

A forgalmat és áralakulást tekintve Budapestet és a fokozottan iparosodó városokat tartják a lakáspiac vezető területeinek, a statisztika máshol mutatja a legforróbb pontokat. Ezek közé tartozik például Salgótarján, ahol az utolsó fél évtizedben a...

Egyre zöldebb a Lidl

A Lidl Magyarország elkötelezett a minél fenntarthatóbb működés mellett és felelős vállalatként azon is dolgozik, hogy emelje a fenntartható tanúsítással rendelkező saját áruházainak számát. A vállalat célja, hogy a hazai kiskereskedelmi láncok között úttörő...

Ilyen lesz a személyzet nélkül is működő magyar bolt

A tervek szerint már idén nyáron elindulnak az első távfelügyelt boltok Magyarországon. A technológia révén a hagyományos üzletek átalakítást követően személyzet jelenléte nélkül is nyitva tarthatnak, akár 24/7-es üzemmódban. A többek közt már Csehországban...

Telefonon próbálkoznak a leggyakrabban a kibercsalók

A hazai felnőtt lakosság többsége, 56 százaléka került már olyan helyzetbe, hogy interneten keresztül vagy bankok nevével visszaélve megpróbálták megkárosítani. A CIB Bank megbízásából készített friss reprezentatív felmérésből1 az is kiderül, hogy az áldozattá...

Már a kisvállalkozók is megmérhetik a karbonlábnyomukat

Új fejezet kezdődik a kis- és egyéni vállalkozások számára: egyre többen követelhetik meg a beszállítóiktól, hogy elkötelezettséget mutassanak a fenntarthatóság terén. A társadalom részéről is egyre nagyobb az igény, hogy a vállalkozások környezetvédelmi törekvései...

Nemzetközi elismerést kapott a magyar szakember

Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a nívós „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on.Az évente megrendezett International Loyalty Awards a vásárlói hűség iparágán belüli kiválóságokat...

Új sorozat érkezett az RTL+-ra

Már elérhető az RTL+ előfizetői számára a Cápák árnyékában című sorozat első és második epizódja. A Diane Kruger és Donald Sutherland főszereplésével készült széria Magyarországon kizárólag a streamingszolgáltató kínálatában tekinthető meg. Lou Simms (Kiernan Shipka)...

Kiderült, mennyi idő jut politikai reklámokra

A Nemzeti Választási Bizottság (NVB) csütörtöki ülésén döntött az Európai Parlament (EP) magyar tagjainak választásán listát állító jelölőszervezetek politikai reklámjainak közzétételére rendelkezésre álló közszolgálati és RTL-es műsoridő felosztásáról. A választási eljárásról szóló törvény szerint...

Már két éve olvasgathatunk hirdetéseket a pizzánkra várva

Már több mint két éve hasznos szolgáltatással segíti a hirdetőket a foodora: a cégek a rendeléskövető képernyőn helyezhetnek el hirdetéseket, amelyeket addig lát a felhasználó, amíg a rendelt étele kiszállításra nem kerül. A megszokottól...

Nagy változásokkal jön idén a Magyar Mozgókép Fesztivál

Új névvel, új helyszínekkel és premierekkel érkezik idén a MOZ.GO, vagyis a Magyar Mozgókép Fesztivál. Az esemény keretében közel 100 filmet lehet majd megnézni és idén először még készülő alkotások kulisszatitkaiba is bepillanthatnak majd...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Így védhetjük meg a mobilon lévő adatainkat

Az okostelefonok óriási segítséget jelentenek a hétköznapokban, és a munkától kezdve a szórakozáson át a pénzügyekig mindent intézhetünk rajtuk. Ezzel együtt azonban komoly veszélynek is kitehetjük magunkat – már ha nem figyelünk arra, hogy...

Vidéken is pörög a lakáspiac

A forgalmat és áralakulást tekintve Budapestet és a fokozottan iparosodó városokat tartják a lakáspiac vezető területeinek, a statisztika máshol mutatja a legforróbb pontokat. Ezek közé tartozik például Salgótarján, ahol az utolsó fél évtizedben a...

Egyre zöldebb a Lidl

A Lidl Magyarország elkötelezett a minél fenntarthatóbb működés mellett és felelős vállalatként azon is dolgozik, hogy emelje a fenntartható tanúsítással rendelkező saját áruházainak számát. A vállalat célja, hogy a hazai kiskereskedelmi láncok között úttörő...

Ilyen lesz a személyzet nélkül is működő magyar bolt

A tervek szerint már idén nyáron elindulnak az első távfelügyelt boltok Magyarországon. A technológia révén a hagyományos üzletek átalakítást követően személyzet jelenléte nélkül is nyitva tarthatnak, akár 24/7-es üzemmódban. A többek közt már Csehországban...

Telefonon próbálkoznak a leggyakrabban a kibercsalók

A hazai felnőtt lakosság többsége, 56 százaléka került már olyan helyzetbe, hogy interneten keresztül vagy bankok nevével visszaélve megpróbálták megkárosítani. A CIB Bank megbízásából készített friss reprezentatív felmérésből1 az is kiderül, hogy az áldozattá...

Don't Miss

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...