Nálunk készült az IKEA legújabb reklámja

A napokban jelent meg és máris nagy sikert aratott az IKEA új reklámja, amely egy nagyon aktuális társadalmi jelenségre reagál az IKEA-tól megszokott vicces, meghökkentő módon.

 

A 17. században játszódó történetet az ismert svéd rendeződuó Tomas Skoging és Filip Nilsson készítette az Acne ügynökséggel. A forgatás a magyar Filmteam közreműködésével zajlott, a két ügynökség számos produkcióban működött már együtt. A négy napos forgatás során összesen 8 magyarországi helyszínen forgatott a szinte teljesen magyar színészekből álló stáb. A videóban megjelenő festőt Varga Tamás játszotta, a lovas jelenetekben pedig szerepet kapott az európai szinten elismert hajtó, Juhász László.

 

A reklám az IKEA kétéves koncepciójára reflektál, amelyben minden az étkezés körül forog. Az IKEA arra bíztatja a vásárlóit, hogy engedjék el a várakozásokat és fedezzék fel az önfeledt főzés, a közös étkezések és az együttlét örömét. A videóban játszódó történet kapcsolódik az IKEA harmadik alkalommal elkészített „Élet otthon” elnevezésű éves kutatáshoz és az új 2017-es katalógushoz is. Az idei „Élet otthon” kutatás magyar, cseh és szlovák vonatkozású reprezentatív eredményeiben is megjelenik a reklámban bemutatott jelenség, a technológia térnyerése az emberek mindennapi életében.

 

A „Csak nyugodtan, nem kell kapkodni!” videót itt, a hasonló szellemben készült a „Konyhai vallomások” elnevezésű videót pedig itt nézheti meg.


Tags: ,

  • Megosztom