- Hirdetés -

Nálunk is felpörgetné a webshopok forgalmát a cseh startup

|

- Hirdetés -

A home&deco ajánlatokat, termékeket összegyűjtő startup, a BIANO öt éve indult el Csehországban, most Magyarországra is belépett, és elindult a biano.hu platform. Jelenleg még Csehországban, Romániában, Szlovákiában, Hollandiában, Brazíliában és hamarosan Portugáliában érhető el.

A tervek szerint 2020 végéig havi 600.000 eurós rendelést hoz a magyarországi online home&deco üzleteknek. Csupán másfél hónappal a magyar indulás után pedig a platform már 500.000 terméket tartalmaz.

A www.biano.hu egy inspirációs és vásárlást segítő oldal a home&deco kedvelőknek. Egy online gyűjtőfelület, ahol terméktípus, ár, stílus és sok egyéb szempont alapján válogathatunk több mint ezer online kereskedő kínálatából. A www.biano.hu platform mesterséges intelligencia-eszközöket és fejlett módszereket használ annak érdekében, hogy a vevők számára zökkenőmentesen menjen az online vásárlás. A felhasználó nemcsak egy helyen láthatja a magyar és nemzetközi home&deco kereskedők ajánlatait, és igény szerint tud szűrni a keresett termékre – hanem akár feltöltött saját kép alapján is kereshet!

2019-ben a BIANO több mint 1200 nemzetközi üzleti partnerének több mint 50 millió euró bevételt generált a platformjain listázott több mint 4 millió home&deco termékkel.

Célja, hogy kibővítse az otthoni bútorok, kiegészítők online vásárlóinak közösségét, intelligens funkciókkal egyszerűsítve a felhasználók számára a termékek kiválasztásának folyamatát – akár a közösségi platformokon keresztül történő vásárlással, mint például az Instagram Shopping segítségével.

Egy másik exkluzív megközelítés a bútorok és lakáskiegészítők online vásárlása kapcsán: a BIANO közösségi felületei lakberendezési ötletforrásként funkcionálnak, valamint hatékony ügyfélszolgálat áll rendelkezésre.

Az augusztusban elindított www.biano.hu online home&deco keresőplatform olyan ismert nemzetközi szaküzletek ajánlatait gyűjtötte már eddig össze, mint a Vida XL, az Expedo, a Bonami, a 4home vagy a Butlers. Továbbá vannak már kiemelkedő magyar partnerek is: Bútorpiac, AliBútor, Babszem, Borállványshop, Brimo – és ez a lista csak folyamatosan bővül.

Csupán másfél hónappal az indulás után a www.biano.hu platform már 500.000 terméket tartalmaz. Az eddigi adatok alapján a magyar látogatók eddig főleg szezonális termékeket kerestek otthonaik berendezésére, dekorálására – szezonális lakásdíszek, hagyományos, jellegzetes ünnepi kellékek, ágyneműk stb. De például kanapékat és szekrényeket is rengetegen vásároltak. Az első keresések a felhasználók saját képeinek felhasználásával történtek – azzal a saját kép alapján kereső funkcióval, amit a biano.hu kizárólag a magyarországi home&deco szegmens számára indított.

Michael Zelinka, CEO: „A magyar online vásárlók a legjobb ár-érték arányt keresik. Számunkra Magyarországon is az a fő kihívás, hogy megtaláljuk egymást a célközönségünkkel – leginkább azokat a nőket, akiket minden olyasmi érdekel, ami otthonukat meghittebbé és kényelmesebbé teszi. Tehát elsősorban nekik szól a www.biano.hu, a home&deco ihletforrása.

Ugyanakkor rendkívül optimisták vagyunk, hiszen a platformon regisztrált felhasználók száma folyamatosan nő, most már négyjegyűek vagyunk. A magyar felhasználó olyan online home&deco üzleteket keres, amelyek a jó termékek mellett minőségi szolgáltatást is biztosítanak. Mint például a bútorszállítás, összeszerelés, vagy a nem megfelelő termékek rövid időn belül történő cseréje.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...

Változások a Central Médiacsoportnál

Magyarország egyik legnagyobb független médiavállalata, a Central Médiacsoport folytatja szervezeti átalakulását, amelynek célja a kiadó versenyképességének növelése, valamint a kelet- és közép-európai terjeszkedés. Július 1-től csatlakozik a vállalat felsővezetéséhez Petr Bednar, aki korábban Csehország...

Fesztiválozik az Auchan

A pünkösdi hétvégén a Jazzy Fesztiválra, nyáron pedig az EFOTT-ra települ ki az Auchan. Előbbin sajt- és tapastálak mellett boros standdal, utóbbin pedig a fesztivál hivatalos boltjaként lesz jelen. Az Auchan szakértői szerint a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...