Nagyszabású kampánnyal csábít az új kávé

Június elején kezdetét vette a Jacobs Douwe Egberts HU Zrt. új terméke, az Omnia Espresso bevezető kampánya.

 

Az új termék fogyasztókkal való megismertetésére a legkíválóbb eszköz a Tv szpot, de emellett közterületi, digitális illetve speciális TV megjelenések egyaránt támogatják a kampányt.

 

Televízióban a hagyományos kampány kiegészítőjeként az Omnia Espresso 5 kábel csatornán több, mint 1150 alkalommal, a célcsoport által nézett népszerű műsorok és prémium filmek környezetében lesz jelen a műsor jellegére szabott egyedi szponzorüzenetekkel. A TV-t digitális felületeken in-banner és preroll online video megjelenések egészítik ki, megcélozva a fiatalabb korosztályt. Ezzel egyidőben az Omnia facebook oldalra látogatókat izgalmas játékok várják.

 

Közterületen az országos lefedettségű citylight és DLP megjelenések mellett, Budapesten az 1-es és 4/6-os villamosok fóliázása illetve a Blaha Lujza téri épületháló színesíti a kampányt. Ezen felül egyedi, különleges megjelenésként hangos citylight-ok varázsolnak olasz hangulatot a járókelők számára a város néhány forgalmas pontján. Aki pedig meg szeretné kóstolni az új olaszos pörkölésű, intenzív aromájú Omnia Espressot, az megteheti az üzletekben szervezett nagyszabású kóstoltatás keretében.

 

A kampány médiatervezési-és vásárlási feladatait a Havas Media végezte.

 

  • Megosztom