Nagyot ment az ACG az EFFIE-n

Összesen 20 díjat nyert az ACG Reklámügynökség az EFFIE Award reklámhatékonysági versenyen. A cég a Vigadóban rendezett díjátadó gálán a Grand Prix-t is besöpörte. Legsikeresebb ügyfeleik a Heineken és a Decathlon voltak.

 

Az EFFIE független ügynökségeket rangsoroló nemzetközi reklámhatékonysági ranglistáján 2014-ben világelső ACG Reklámügynökség összesen 9 márka 14 különböző kampányával 15 kategóriában indult a 2015-ös versenyen. A döntőbe 21 nevezésükből 19 alkotás jutott, ebből 18 díjat kapott, valamint 2 további díjat szerzett társügynökségként, és végül a platina EFFIE-t, azaz a Grand Prix-t is megnyerte.

 

Az ACG legsikeresebb ügyfelei a versenyen a Heineken Hungária és a Decathlon voltak. A Heineken Hungária márkáit (Soproni, Heineken, Strongbow Gold, Arany Fácán) 5 arany, 2 ezüst és 2 bronz díjjal ismerték el, valamint a Soproni Jóleső Segítség kampánya a Grand Prix-t is megnyerte, a Decathlon 3 különböző kampánya 2 aranyat, 2 ezüstöt és 1 bronzot hozott. A kereskedelmiek mellett nagyon jól szerepeltek az ACG által fejlesztett társadalmi célú kampányok is: a nők elleni erőszak megelőzésére készített „Nekem is Fáj” két, míg a Bátor Tábor 1%-os kampánya egy aranyat nyert.

 

Blaskó Nikolett, az ügynökség ügyvezetője az eredmény kapcsán elmondta, hogy nagyon büszke a díjakra és bízik abban, hogy ezzel az eredménnyel 2 éven belül újra a nemzetközi EFFIE hatékonysági világranglista élére kerülhetnek, ami páratlan siker lenne a hazai független ügynökség történetében. Az ügyvezető kiemelte, arra törekszenek, hogy kampányaik ne csak kreatívak, de eredményesek is legyenek, ezért fontos, hogy idén kreatív díjat kapott munkáik szinte mindegyikét elismerték az EFFIE-n is. „A legbüszkébb talán a Soproni Jóleső Segítség kampányára vagyok” – ny ilatkozta a helyszínen. „Ez idén elhozta a legkreatívabb integrált kampánynak járó Arany Pengét a nemzeti kreatív fesztiválon, most pedig két kategóriában is (Image és CSR) aranyat tudott nyerni, valamint megkapta a leghatékonyabb kampánynak járó platina EFFIE-t is, ezzel bizonyítva, hogy egy igazán újszerű megközelítés is lehet rendkívül hatékony.”

 

Az ügynökség az eredményekért külön köszönetet mond minden díjazott ügyfelének, a Heineken Hungáriának, a Decathlonnak, a Raiffeisennek, a Nissannak valamint a kampányok eredményes megvalósításában segítő összes társügynökségének, az Uniomediának, az OMD-nek, a Geometrynek és az Intrennek.

  • Megosztom