Nagyot nőtt az eMAG

Több, mint harmadával nőtt az eMAG forgalma tavaly, minden harmadik, 18 és 55 év közötti magyar vásárló az eMAG-ot választotta 2018-ban.

„A tavalyi év volt az eddigi legkiemelkedőbb 2013-as piacra lépésünk óta” – közölte Catalin Dit, az eMAG magyarországi vezetője. Az webáruház 35 százalékos forgalom-növekedést ért el az előző évhez képest, ami a rekordnak számító 120 milliós látogatói számnak és az egyedülálló, másfél millió termékből álló kínálatnak köszönhető. Az oldalon leadott rendelések száma éves szinten átlépte a 2,5 milliót, amit itthon több, mint 270 munkavállalóval igyekszik sikeresen teljesíteni a vállalat.

Mi van a háttérben?

A kiszállítások felgyorsítása érdekében az eMAG 3 millió eurós beruházást hajtott végre üllői raktárközpontjában, így 2018-tól már több, mint a rendelések kétharmadát közvetlenül a hazai piacról fedezi. Az 1500 vállalkozásból álló, kiterjedt beszállítói hálózat viszont önmagában nem lenne képes ellátni termékekkel a vásárlókat. Őket egészíti ki a mára 3300 eladót számláló Marketplace, ahol az eMAG felületén, a vevők közvetlenül a forgalmazóktól vásárolhatnak. Ebben a hibrid megoldásban a cég továbbra is kiemelkedő potenciált lát.

Már a mobil a legfontosabb

Az elmúlt több, mint fél évtizedben a cég támogatta az online vásárlás térhódítását, a gyorsan forgó fogyasztási cikkek vásárlásának online térbe kerülését és úttörője volt a legújabb pénzügyi és logisztikai megoldások bevezetésének. Az egyik legfontosabb trendnek a mobilkészülékek előtérbe kerülését tekinti a szolgáltató. A személyre szabott akcióknak, a gyors és biztonságos applikációnak és a könnyen kezelhető mobilos felületnek köszönhetően az eMAG látogatóinak 50 százaléka mobilról érkezik.

Minél közelebb a vásárlóhoz

Az eMAG célja, hogy a naponta átlagosan leadott több ezer rendelés során keletkező 250 terrabájtnyi adatot és több száz riportot felhasználva még magasabb szolgáltatási színvonalat és élvezetesebb vásárlási élményt biztosítson a látogatóknak. A korábban bejelentett egyesülés az Edigital-lal, szintén ezt a törekvést támogatja. „Szeretnénk még nagyobb hangsúlyt helyezni azokra a tulajdonságokra, amik Magyarország két legsikeresebb e-kereskedelmi szereplőjévé teszik a céget, hogy az így létrejövő szolgáltató hosszú távon is tökéletes választás lehessen a hazai vásárlók számára” – emelte ki Catalin Dit.

  • Megosztom