Nagyon megy az ügyfélszerzés a MediaComnak

A múlt évben összesen 2,2 milliárd dollár értékben szerzett üzletet a MediaCom a COMvergence jelentése szerint, ezzel az ügynökség az első helyre került a 2018-as New Business Barometer összesítésben.

A 2,2 milliárd dollárból 893 millió dollárnyi olyan korábbi megbízás volt, amelyet az ügynökség 2018-ban védett meg tendereken. A teljes megbízási érték 90%-a a 12 toppiacon realizálódott.

A legfontosabb új ügyfelek közé tartozik az Adidas, a Bose, a Hilton és a Mars, míg a megvédett megbízások között találjuk a Shellt és a brit piacon a Sky-t. A globális első helyezésen túl a MediaCom bizonyult a legsikeresebbnek az észak-amerikai és az ázsiai-csendes-óceáni régióban is.

A COMvergence a számítás során több mint 2250 médiaügynökségi tendert vizsgált meg 34 országban. Ezek a tranzakciók összesen 30,4 milliárd dollárt mozgattak meg.

A MediaCom jelentős növekedést ért el az utóbbi két évben. A COMvergence összesítése szerint az ügynökség 2017-ben 2,1 milliárd értékben realizált új megbízásokat.

„Erre az eredményre nagyon büszkék vagyunk. A MediaComnál abban hiszünk, hogy a People First, Better Results filozófia révén érünk el jobb eredményeket – a saját és az ügyfeleink szempontjai alapján egyaránt. Az elmúlt év stabil teljesítménye azt mutatja, hogy amit ígérünk, azt teljesítjük. Folytatjuk a kemény munkát, hogy 2019-ben is az élen maradjunk, és képesek legyünk az ügyfeleink üzleti teljesítményét növelni” – mondta el Stephen Allan, a MediaCom globális elnök-vezérigazgatója.

  • Megosztom