Nagyon készül a Black Friday-re az eMAG

Akár 60 százalékos kedvezményekkel is találkozhatnak a vásárlók az eMAG által november 22-re meghirdetett Black Friday promócióban. Erre élménycsomagokkal, személyautókkal, egzotikus utazásokkal, vitorláshajókkal és egy kisrepülőgéppel is készül az online áruház. A megnövekedett forgalomra tíz hónapos munkával és jelentősen megnövelt raktárkészlettel készült a cég.

Az eMAG idén hatodik alkalommal rendezi meg saját Black Friday akcióját Magyarországon. Ezen a napon akár 60 százalékos kedvezményekkel és többszázezer kedvezményes áron megvásárolható áruval várja a vevőket a vállalat. Ezt a pénteket több hónapos egyeztetés és szervezés előzi meg, hogy november 22. csak a vásárlásról és a vásárlókról szóljon.

Különleges termékek az akcióban

Idén összesen hétszázezer termék lesz elérhető akciós áron, többek között 20 000 televízió és telefon, 6500 laptop, 50 000 háztartási kellék, 5000 hűtőszekrény, 4500 mosógép, illetve gyerekjáték, valamint 300 000 ruházati termék közül válogathatnak a tudatos vásárlók és a leértékelések kedvelői. A kedvezmények összértéke 3,2 milliárd forint és lehetőség lesz például lakókocsi, jacht és gyémántgyűrű megvásárlására is, de azok sem maradnak üres kézzel, akik inkább az élményeket részesítik előnyben. Olcsóbban juthatnak hozzá az érdeklődők például vitorlaoktatáshoz, raftingoláshoz, vagy éppen tengerentúli utazáshoz is.

A kkv-k is kiveszik a részüket

Az eMAG Marketplace, ahol az érdeklődők a hazai kis-és középvállalkozások termékeivel találkozhatnak, ebben az évben is kiveszi a részét a Black Friday kedvezményekből. Tavaly az eladott termékek csaknem harmadát ők biztosították, a cég ennek a számnak a növekedését várja az idei évben, és minden segítséget megad Marketplace-partnereinek ahhoz, hogy termékeik gazdára találhassanak. Az oldalon összesen 4500 aktív partner várja a vásárlókat, jelentős részük az eMAG-hoz hasonlóan nagy kedvezményekkel készül a Black Fridayre.

Tíz hónap előkészület

Az eMAG minden évben tudatosan készül a Black Friday napjára, hiszen ez a nap többről szól, mint a leárazások. A 10 hónapos előkészítési folyamatban részt vesznek logisztikai partnereik és a gyártók is. Idén a fő együttműködő márka a Samsung, de megtalálható a partnerek között az LG, az Asus, a HP, az MSI, az Apple, a Huawei, a Lego és a Tefal is. A cél változatlanul az, hogy ezen a napon nyújtsák az év legnagyobb akcióit. A készülődés viszont nem áll meg az ajánlatoknál: az eMAG új logisztikai partnerekkel, megnövelt ügyfélszolgálati- és raktárkapacitással készül az eseményre és ígéri, a rendelések 99 százaléka legkésőbb december 7-én megérkezik a vásárlók otthonába. A nagy érdeklődésre való tekintettel szeretnék minden vásárló figyelmét felhívni, hogy a megfelelő előkészületekkel a lehető leggyorsabban, legzökkenőmentesebben és legolcsóbban juthatnak hozzá az áhított termékhez. A cég azt tanácsolja:

  • készítsenek előzetesen listát kedvenc termékeikről,
  • ellenőrizzék, hogy minden adatot megadtak-e az ügyfélfiókjukban,
  • töltsék le a mobilalkalmazást, hogy mindig elsőként értesüljenek az akciók kezdetéről,
  • mentsék el a kártyaadataikat, a szállítási címüket vagy a kedvenc csomagfelvételi pontjukat, hogy egy kattintással rendelhessenek.
  • Megosztom