Nagy László az ACG-nél folytatja

Nagy Lászlóval erősíti csapatát az ACG, aki társ-kreatívigazgatóként csatlakozik az ügynökséghez, ahol az offline megbízások mellett a digitális kampányok fejlesztéséért felel majd.

 

Kilenc, a Saatchi & Saatchinál töltött év után az ACG-hez igazolt Nagy László. Az Addict blogot is szerkesztő szakember augusztus közepével csatlakozik az ACG csapatához, ahol a jövőben Tihanyi Péterrel ketten fogják ellátni a kreatívigazgatói teendőket.

Az ACG az utóbbi időszakban komoly változásokon ment keresztül. Az ügynökség meglévő ügyfelei mellett év eleje óta jelentős offline és online megbízásokat is elnyert, ezzel párhuzamosan az ügynökség digitális részlege, az ACG Digital is látványos fejlődésen ment keresztül. A megnövekedett munkamennyiség és a digitális feladatok megszaporodása szükségessé tette a szerkezeti változásokat.

Az elmúlt egy évben az ACG több tapasztalt senior kreatívval erősítette csapatatát, Nagy László személyében pedig egy olyan szakembert talált az ügynökség, aki társ-kreatívigazgatóként össze tudja fogni az online és offline kommunikációs feladatokat, és garantálni tudja az ACG Digitálnál folyó kreatív munka magas színvonalát.

Arról, hogy Nagy László elsősorban az ACG mely ügyfeleiért felel majd, az ügynökség egyelőre nem nyilatkozott. Jelenlegi ügyfeleik közé tartozik az E.On, a Raiffeisen, a Gösser, a Heineken, a Cinema City, az Invitel, a Ferrero, a Nissan és a Watt, amelyek közül a legtöbb digitális kommunikációs feladatait is ellátják.

 

  • Megosztom