Ki kapja a szépség nagydíját?

A JOY magazin idén 14. alkalommal rendezi meg a Prix de Beauté – A szépség nagydíja eseményét. Az ikonikus verseny célja a minőség és exkluzivitás jegyében jutalmazni azon kozmetikai termékeket, amelyek kategóriájukban egyedülállóak. A JOY kiemelten fontosnak tartja, hogy a díjak odaítélésében – a szakmai zsűri mellett – olvasói is aktívan részt vegyenek: a lap weboldalán adhatták le szavazataikat kedvenc márkáikra.

 

A JOY szépségipari versenye tavaly új arculattal, kategóriákkal, illetve a zsűri és az olvasók együttes erejének újragondolásával jelentkezett. A megújult logó, a letisztult és elegáns dizájn mellett a korábban elsősorban szakmai eseményt a márka a JOY olvasók bevonásával populárisabbá alakította. A megújítás ezen eleme nem csak olvasói, de hirdetői szempontból is jelentős. A szépségipari márkák egy exkluzív és tradícionális eseményhez kötve juttathatják el üzeneteiket célcsoportjukhoz, ugyanakkor hiteles visszajelzést kapnak a nevezett termékekre vonatkozóan a fogyasztóktól. Az olvasókat egy interaktív microsite-tal, a social media felületek kihasználásával és egy különleges szépségkvízzel is ösztönözte a márka az intenzív részvételre. A korábbi évek tapasztalatai és az ügyfelek visszajelzései alapján újragondolt, karakterizált kategóriákkal lehetővé vált, hogy egy-egy résztvevő partner több, számára fontos kategóriában is megméresse termékeit.

 

A cégek idén a női testápolás, női arcápolás, női illat, férfiillat, bio- és natúrkozmetikumok, hajápolás, hajformázás, dekorkozmetikumok – kéz-dekorkozmetikumok, száj-dekorkozmetikumok, szem-dekorkozmetikumok – anti-aging, dizájn és az év innovációja kategóriáiban nevezhettek. Az idei Prix de Beauté-n minden eddiginél több, közel 50 beauty-cég képviselteti magát, akik összesen több mint 380 terméket neveztek a nagydíjra. A nyertes termékekkel a JOY magazin januári lapszámában találkozhatnak az olvasók.

„Minden évben, különleges körülmények között ünnepeljük meg a szépségipar legújabb vívmányait. 2015-ben az eddigi legtöbb díjat osztjuk ki, 18 különböző kategóriában. Most is a szakmai zsűri és olvasóink szavazatai alapján születnek meg a nyertesek, akik évről évre egyre büszkébben és gyakrabban használják a Prix de Beauté-n kapott helyezésüket” – mondja Balogh Edina, a JOY magazin főszerkesztője.

A Marquard Media 360 fokos kampánnyal támogatja a szépségipar jeles eseményét: print, online, valamint digitális felületeken is elérhető a szépségápolási termékek iránt kiemelkedően érdeklődő célcsoport. A kampányt a Marquard Media BTL üzletága által szervezett gálaest zárja, amely a fenti kampányelemekkel kiegészülve tökéletesen megtestesíti a kiadó azon törekvését, hogy ügyfeleinek minden lehetséges platformon átívelő, komplex megoldásokat kínáljon.

 

A 14. alkalommal megrendezésre kerülő JOY Prix de Beauté támogatója a Citigold, a Citibank prémium banking szolgáltatása.

 

 

  • Megosztom