MPRSz: Megvannak a döntősök

Lezárult a Magyar Public Relations Szövetség 2015-ös Sándor Imre PR-díj pályázatára érkezett projektek értékelése. A zsűri döntése szerint összesen 20 projekt került shortlistre hírnévmenedzsment és kommunikációs kampány kategóriában.

 

Az idei versenyre rekordszámú, összesen 26 pályázat érkezett, a legtöbb az Uniomediától (6 db), a Sakkom Interaktívtól (5 db) és a Lounge Communications-tól (3 db).

 

Az eredményhirdetésre és ünnepélyes díjátadóra 2015. december 9-én 19:00 órától kerül sor a 18:00 órakor kezdődő szakmai programot követően. A díjátadót megelőző kerekasztal beszélgetésen a meghívott előadók a Volkswagen-ügyhöz kapcsolódó kérdéskör kríziskommunikációs kérdéseit vitatják meg. A rendezvénnyel kapcsolatos további részletek az MPRSZ honlapján olvashatók.

 

 

Shortlist:

 

Hírnévmenedzsment

 

Az Apollo Tyres magyarországi piacra lépésének kommunikációja

Pályázó: Avantgarde Public Relations Kft.

 

Hello bullshit nélküli világ!

Pályázó: SAKKOM Interaktív Kft.

 

Karfiolfül – A birkózás szerethető oldala

Pályázó: Lounge Communication

 

Kis lépések, nagy örömök – A segítségnyújtás közös öröme egy telekommunikációs vállalatnál

Pályázó: SAKKOM Interaktív Kft.

 

K&H gyógyvarázs mesedoktorok – egy jól menedzselt CSR program hatása a vállalati hírnévre

Pályázó: Well PR – H&K Csoport

 

 

Kommunikációs kampány

 

A magyar Indiana Jones-ok

Pályázó: Lounge Communication

 

Autistic Art: Egy nonprofit márka piaci bevezetése

Pályázó: LA Communications – Mosoly Otthon Alapítvány

(Megjegyzés: eredetileg Hírnévmenedzsment kategóriában érkezett a pályázat, de a zsűri úgy határozott, hogy átsorolja kommunikációs kampány kategóriába)

 

Az e-pénz és a Barion bevezetése Magyarországon

Pályázó: PS:PRovocative

 

Burger King Brutálfutás 4.0 beharangozó kampány

Pályázó: Avantgarde Public Relations Kft.

 

Coca Cola „I love Duna” CSR kampány 2015

Pályázó: Uniomedia – Coca Cola HBC

 

Domestos, a fertőtlenítés csodái

Pályázó: Uniomedia – PHD HUNGARY

 

Honor mobiltelefonok bevezetése Magyarországon

Pályázó: PS:PRovocative

 

Minden perc értékes! – A Magyar Hospice Alapítvány 1%-os kampánya

Pályázó: SAKKOM Interaktív Kft.

 

#mutimiteszel, #mutimitiszol, #mutimitcsinalsz! Elkészült az első Magyar Instagram Körkép

Pályázó: SAKKOM Interaktív Kft.

 

Nestlé az egészséges gyermekekért kampány

Pályázó: Uniomedia – MEC

 

NN Életút program

Pályázó: Uniomedia – PHD HUNGARY

 

NNG SZülinApp

Pályázó: Café PR

Partnerügynökségek a projekt megvalósítása során: Core Digital, Benedict & Helfer

 

Randstad Award – Munkaadói márkák versenyben

Pályázó: SAKKOM Interaktív Kft.

 

Sanofi túraösvény – Út az egészséghez

Pályázó: Uniomedia

 

Soproni Jóleső Segítség program

Pályázó: Uniomedia

  • Megosztom