Mozgalmas szeptember a Noguchinál

Több új ügyfélnek is dolgozott szeptemberben a Noguchi, az ügynökség többek között a Magyar Reumabetegek Egyesületének megbízásából indított el egy aktivitást, illetve ők szervezték a Szürkemarha Vigadalom teljes ATL és BTL kampányát.

A Magyar Reumabetegek Egyesületének megbízásából szeptember első hétvégéjén indult útjára az első részlete annak az óriás, képeslapnak, amelynek darabjait október 12-én az Artritisz Világnapján állítják össze a Millenárison, és amelyet a Guinness-rekordok Könyvének képviselője hitelesít. A kampány a Noguchi teljes csapatát megmozgatta, hiszen a 8 várost érintő roadshow eseményszervezésén túl a teljeskörű kommunikációs programot is az ügynökség tervezte.

 

Szeptember második hétvégéjén a rossz idő ellenére is megtelt a Vajdahunyad vár a Szürkemarha Vigadalmon. A Magyar Szürke Szarvasmarhát Tenyésztők Egyesülete a Noguchit választotta az esemény teljes ATL és BTL kampányára. Az összesen 2,8 milliós költségvetés ellenére a Vigadalom minden eddigi rekordját megdöntötte: ez legjobban a látogatók mozgósításában volt észrevehető, a rossz idő ellenére 16 ezren látogattak ki, amit az ügynökség közösségi média megoldásai is hatékonyan segítettek.

 

Szeptember 22-én az európai autómentes napon a Lánchíd pesti hídfőjénél mérte össze teljesítményét 50 alternatív hajtású, környezetbarát jármű a III. MVM Energia Futamon. A teljes mértékben zöldenergiát használó autók, motorok és gokartok versenyét este szinte az összes országos televízió híradójában újranézhettük. Az ügynökség a rendezvény teljes körű pr kommunikációját intézte.

 

Szeptember 27-én, a Kutatók Éjszakáján az Ericsson Magyarország világhírű kutatóközpont-ja, amely az évnek ezen az egy napján nyílik meg a nagyközönség előtt, sztárokat is fogadott. Szinetár Dóra lufikat lőtt ki rakétával, Koko, valamint a póló-VB döntő győztes Szívós Márton és a Műszaki Egyetemre frissen felvételt nyert Hien haja pedig égnek állt a statikus elektromosságtól. Az Ericsson-díjas tanárok rendhagyó fizikaóráján ismét bejelentkezett a több mint 500 napja a Föld körül keringő MASAT-1 műhold, látható volt egy pókerező robot is, okostelefonnal lehetett gombfocizni. Az esemény különleges jellegét a kommunikációs cég számára az adta, hogy a kampány tervét a Noguchi juniorai belső vizsgafeladatként dolgozták ki és hajtották végre teljesen önállóan.

 

Az előttünk álló hétvégén, október 13-án újra rózsaszínbe öltözik a Lánchíd. Az Egészség Hídja Összefogás Egyesület programját és kampányát a mellrák ellen a Noguchi pro bono, CSR célkitűzéseinek megfelelve szervezi meg. Magyarországon az Egyesület 2002 óta min-den évben megrendezi az immár hagyománnyá vált Hídsétát, azzal a céllal, hogy felhívja a figyelmet a mellrák veszélyeire és a szűrés fontosságára. A kampány fővédnöke Balatoni Monika, a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium Társadalmi Kapcsolatokért Felelős Ál-lamtitkára, a kampány arcai Detre Diána olimpikon, Sebestyén Márta Kossuth-díjas énekes és Ungár Anikó, bűvész. A rendhagyó biciklis programmal a fiatalokat szólítják meg, a „Társ a bajban” szlogennel pedig a családtagok és barátok szerepvállalásának fontosságát hang-súlyozzák az idei kampányban.


Tags:

  • Megosztom