A Morpho lett a befutó a Hankook tenderén

Többfordulós, meghívásos tenderen a Morpho nyerte el a Hankook Tire Magyarország Kft. teljeskörű PR kommunikációs feladatait. A stratégiai tervezés és tanácsadás, valamint a márka erősítése mellett a kommunikációs ügynökség a CSR és a közösségi média feladatokban működik együtt legújabb nagyvállalati ügyfelével.

„Örülünk és büszkék vagyunk rá, hogy a Hankook Tire Magyarország Kft. minket választott. Hiszünk abban, hogy szakértőink és a vállalattal közösen megalkotott kommunikációs stratégia aktívan hozzájárul a kitűzött üzleti célok eléréséhez és tovább építi a Magyarországon több mint egy évtizede gyártó tevékenységgel is jelen lévő népszerű márka imidzsét. A lendületes kommunikációt megújult PR stratégiával, integrált megoldásainkkal, színes és kreatív tartalmainkkal támogatjuk” – mondta Jekler Rudolf, a Morpho ügyvezetője.

A Morpho közel 40 fős csapattal több mint 15 éve támogatja ügyfeleit a stratégiai tervezésben, a márkaépítésben, a sajtókommunikációban, a kreatív ötletekben, a legkülönfélébb vizuális feladatok kialakításában, megvalósításában és a digitális valamint a virtuális szolgáltatások területén.

Az ügynökség olyan hazai és nemzetközi márkákkal dolgozik együtt mint az Apcom Hungary Kft., a Budai Egészségközpont, a CYEB, a Dell, az Inoutic, a Kingston Technology, a LeasePlan, a Magyar Suzuki Zrt., a NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet, a Pázmány Péter Katolikus Egyetem Információs Technológiai és Bionikai Kar, a Richter Gedeon Nyrt., a Schneider Electric, a Templeton, a Tesco-Global Áruházak Zrt., a thyssenkrupp Ferroglobus, a Trend Micro, és a Vatera.

  • Megosztom