Milliókkal segített a Multipont

A Multipont Program 3 400 000 forinttal támogatta a 10 éves jubileumát ünneplő MikulásGyár Alapítványt a decemberi akciójában résztvevő régi és új kártyatulajdonosok aktivitásának köszönhetően. Az év végi kampány – melyben a Multipont kártyatulajdonosoknak csak használniuk kellett a kártyájukat vagy online ingyenes kártyát igényelniük – kiemelkedően teljesített a pontbeváltási tranzakciók száma és a beváltott pontok mennyisége szempontjából is.

 

December végén lezárult a Multipont Program és a Mikulásgyár közös, 1 hónapos akciója, amely keretében az új belépők és a régi kártyatulajdonosok is hozzájárulhattak a rászoruló gyermekek támogatásához egy mozdulattal. A kampány eredményeképpen a pontbeváltási tranzakciók és a program hivatalos weboldalán történő kártyaigénylések után is 100-100 forint támogatás érkezett a MikulásGyár számára a Multipont részéről. A kezdeményezés sikerességét mutatja, hogy a 3,4 millió forint támogatás 34 ezer pontbeváltási tranzakcióból és új kártyaigénylésből gyűlt össze, ami a korábbi hónapok és az előző év decemberéhez viszonyítva is kiemelkedő aktivitásszám.

 

Az akció érdekessége, hogy ugyan a Multipont kártyatulajdonosokon múlt a MikulásGyár számára összegyűjtött adomány mértéke, azonban nekik ez nem járt plusz költséggel, mert az adományt a Multipont fizette a pontgyűjtők aktivitása alapján. A kártya tulajdonosai számára a pontbeváltás és a kártyaigénylés is ingyenes volt, sőt a beváltott pontokat forintban használhatták fel saját vásárlásaik során, így még spóroltak is.

 

A decemberi kampányidőszak alatt a Multipont kártyások egy-egy vásárlás alkalmával, átlagosan 3 522 pontot használtak fel az összegyűjtött pontjaikból, de a legnagyobb értékű, egy tranzakció alkalmával felhasznált beváltás 86 900 pont volt, ami tulajdonképpen 86 900 Ft megtakarítást jelent. Az akcióban részt vevő kártyatulajdonosok több mint fele, 55 százaléka a CBA üzleteiben, 42 százaléka a MOL benzinkutakon használta fel az addig összegyűjtött pontjait. Kiemelkedő eredménynek számít, hogy a december elejétől Multipont partnerré vált Régió Játéknál a kártyatulajdonosok 2 százaléka váltott be kedvezményre jogosító pontokat.

 

„Gratulálunk a MikulásGyár szervezőinek, hogy 2014-ben rekordszámú, az előző évinél 20 százalékkal több adományt sikerült összegyűjteniük, és nagyon örülünk annak, hogy a megújult formájában mindössze egy éve létező Multipont Program máris egy ekkora adománnyal tudott hozzájárulni az ország legnagyobb és legismertebb jótékonysági gyűjtéséhez. A Multipont kártyatulajdonosok a rekordszámú tranzakcióval megmutatták, hogy szívesen csatlakoznak egy jó ügyhöz, amit nagyon köszönünk nekik!” – mondta Grexa Liliána, a Multipont Program Zrt. kommunikációs vezetője.

 

A Marketing&Media magazin legújabb előfizetési akciójában a lapunk mellé ajándékba adunk HVG Extra-, Marie Claire-, National Geographic-, Playboy-előfizetést és választhat egy 10 ezer forintos borválogatás, vagy egy páros Oxygen Wellness-belépőt. Kattintson ide a részletekért! (x)

 

  • Megosztom