Mi lesz az álláskeresőkkel?

A finn Alma Media 24 millió euróért megvette a Lapcom csoport online álláshirdetési és álláskereső portáljait, a Workaniát.

A válságot ugyancsak megszenvedő állásközvetítő portálok 2010 óta ismét növekvő bevételt produkálnak a régióban. A javuló eredmények felkeltették a befektetők érdeklődését is, mint azt a napokban sikerrel lezárult hazai tranzakció is bizonyítja.

A megvásárolt Workania álláshirdetési portálok számos országban, így Szlovákiában, Csehországban, Magyarországon, Horvátországban, Szerbiában és Bosznia-Hercegovinában is meghatározó a jelenléte.

A megvásárolt portfóliónak részesedésarányosan 8.5 millió euró bevétele és 2.8 millió eurós EBITDA-ja (kamatok, adózás és értékcsökkenési leírás előtti eredménnyel) van – írta az mfor.hu.

  • Megosztom