Mi kell a munkavállalóknak? – A BrandMania megmutatja

Milyen praktikákkal szerzik meg a legjobb munkatársakat és tartják meg őket a legvonzóbb hazai munkahelyek – többek között ennek járt utána a BrandMania stábja. A legújabb műsorból az is kiderült, hogy mi kell ahhoz, hogy egy márka Brand Excellence Díjat kapjon.

Ötvenezer magyarországi munkavállalót kérdezett meg az Aon Hewitt arról, hogyan érzik magukat a munkahelyükön és végül ezekből a válaszokból állt összes a Legjobb Munkahely díjazottak sora. Három kategóriában 15 vállalkozás kapott elismerést, a BrandMania pedig utánajárt, hogy a legjobbak mivel tudnak kitűnni a mezőnyből.

A kérdés azért is égető, mert történelmi csúcsra ért a munkaerőhiány, a második negyedévben már 50 ezer üres álláshelyet tartottak számon a versenyszektorban, ez tízszerese az egy évvel korábbinak. A BrandMania legújabb adásából kiderül, hogyan tudta már harmadszor elnyerni a legjobb munkahelynek járó díjat a Decathlon, a Jysk munkatársai beszámolnak arról, hogy milyen a skandináv stílus a menedzsmentben, az ARM Hungary vezetőjétől pedig azt tudhatják meg, hogy milyen különleges lehetőséggel igyekeznek segíteni a munka és család közötti egyensúly megtartását.

A BrandMania második részében a sikeres márkastratégiák kerültek a központba, ahogyan a természetben, ezen a fronton is az élhet túl, aki képes gyorsan és hatékonyan reagálni a piaci változásokra. A műsorban szó volt többek között arról, hogy miben szeretne még erősíteni a Jófogás, hogyan lehet átszínezni a tej és a trappista sajt csomagolását, és hogyan lehet bevetni a Vibert márkaépítésre.

A BrandMania legújabb adásának ismétlését megnézheti az RTL Klubon szombat délelőtt, az RTL II-n vasárnap délelőtt, vagy ide kattintva.

  • Megosztom