Mérföldkőhöz ért a Wizz Air

Történetének legjelentősebb mérföldkövét ünnepli a mai napon a fapados légitársaság.

100 millió utast szállított el eddig az elmúlt 11 évben a légicég. A 100 milliomodik utas a légitársaság London-Lutonból Varsóba tartó útvonalán utazott. A Wizz a fedélzeten tartózkodó összes utast meglepte egy ingyen repülőjeggyel, hogy megünnepelje a mérföldkő elérését. A Wizz Air összes utasa közül több mint 15 millióan utaztak a légitársaság magyar útvonalain. Alacsony viteldíj-kínálatának növekvő népszerűségére reagálva a Wizz Air folyamatosan fejleszti szolgáltatásait. A légitársaság a közelmúltban vezette be az ülőhelyfoglalást és egy kiegészítő lehetőséget az elsőbbségi beszállást igénybe vevő utasok számára, amely lehetővé teszi, hogy a kézipoggyász mellett egy személyes tárgyat is magukkal vigyenek a fedélzetre.

A Wizz Air a 100 millió utas jelentette történelmi mérföldkövet azzal ünnepli meg, hogy ma és holnap 20% kedvezményt biztosít minden útvonalon minden viteldíjból a WIZZ Discount Club foglalásoknál.

100 millió utas – tények és adatok
5,87 millió gyermek* utas (* 2 – 14 éves)
657 121 felszállás
138 évnyi levegőben töltött teljes repülési idő
842 847 278 repült kilométer
245 különböző ország utasai
3 087 790 utas a legnépszerűbb lengyel útvonalon
(Varsó – London-Luton)

„2004-ben indult az első járatunk Lengyelország és az Egyesült Királyság között, és ma, 11 évvel később, már 100 millió utast ünnepelhetünk, akiket 38 ország több mint 110 reptérről szállítottunk” – mondta Váradi József, a Wizz Air vezérigazgatója. – “Büszkeséggel tölt el, hogy egy 2400 fős, a legjobb szakemberekből álló csapattal dolgozhatok együtt azon, hogy továbbra is hihetetlenül alacsony jegyárakat biztosítsunk piacainkon. A mai mérföldkő elérése költségfegyelmünknek köszönhető, valamint annak, hogy a megtakarításokat visszajuttatjuk ügyfeleinkhez alacsony viteldíjak és kiváló szolgáltatás formájában. Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy tovább növeljük az utasforgalmat az összes régióban, ahová repülünk, valamint amellett is, hogy ügyfeleinknek folyamatosan új utazási lehetőségeket kínáljunk, legyen szó családlátogatásról, szabadidős vagy üzleti utazásról. A Wizz utazási élmény továbbra is nagyszerű, alacsony viteldíjakból és olyan szolgáltatási kínálatból tevődik össze, amely lehetővé teszi az ügyfeleink utazási igényeinek megfelelő kényelmi funkciók hozzáadását. Már nagyon várom, hogy új útvonalakat, még több járatot és még több lehetőséget kínálhassunk utasainknak” – tette hozzá Váradi József.

  • Megosztom