Megvan az Év Honlapja

A Next Wave Europe (NWE) integrált ügynökség által tervezett Nutriklub.hu oldal nyerte el „Az Év Honlapja 2016” pályázatának Közönségdíját, illetve az Életmód és Sport kategória Minőségi díját. A várandós és kisgyermekes édesanyák számára hasznos támogatást nyújtó Nutriklub, a 15. alkalommal megrendezett „Az Év Honlapja” verseny 240 pályázója közül, magasan a legtöbb szavazattal zárta a közönségszavazást. Emellett a verseny zsűrije a Minőségi díjat is a Next Wave Europe-nak ítélte oda a Díjátadón Életmód és Sport kategóriában.

 

Az oldal tervezésével 2013 elején, majd újratervezésével 2015 nyarán bízta meg a Nutricia Early Life Nutrition – a Milumil csecsemőtápszerek és gyerekitalok gyártója – a Next Wave Europe csapatát. A UX, design és fejlesztői munkálatokat követően 2016 májusában indult el az új oldal. A Nutriklub oldal újratervezésekor az ügynökség felé támasztott első számú kritérium volt a várandós vagy kisgyermekes – ennél fogva nagyon elfoglalt – anyukák ösztönzése arra, hogy figyelemmel kísérjék az oldal őket segítő, szakértői tartalmát. További cél volt, hogy az édesanyák részt vegyenek az oldal közösségi életében és segítsék egymást.

 

“Évek óta figyeltük a mobilforgalom növekedését az oldalunkon, de tavaly ez az arány már elérte a 60%-ot, így evidens volt, hogy a honlap megújításánál mindent “mobile first” módon, azaz először egy okostelefon képernyőjére méretezve tervezzünk meg. Az első félévi adatok igazolták ezen döntésünket.” – Kelemen-Baross Diána, Digital brand manager.

 

“A Nutriklub.hu végigkíséri az édesanyát a várandósság első pillanatától a gyermek 3 éves koráig, amely alapja a perszonalizációnknak. A Next Wave Europe egy olyan, még nemzetközi szinten is egyedi megoldást javasolt a Nutriklub csúszkával, amely lehetővé teszi, hogy az aktuális terhességi hétnek vagy a gyermek korának megfelelően minden édesanya teljesen egyedi tartalmat kapjon kézhez amikor ellátogat vagy visszalátogat az oldalra. A tartalom pedig a gyermekkel együtt változik.” – Priol Anikó, Marketing igazgató

 

Bitter Brunó, a Next Wave Europe Kft. alapítójának szubjektív reflexiója „Az Év Honlapja 1997 vs. 2016” címmel a Facebookon olvasható.

 

 

Nutriklub – weboldal relaunch

 

Ügyfél: Numil Kft. Kelemen-Baross Diána, Priol Anikó

Ügynökség: Next Wave Europe Kft. (NWE)

Ügyvezetők: Bitter Brunó, Starcz Ákos

Projektmenedzsment: Béres Andrea, Hepp Ildikó, Tóth Balázs

Grafika: Holányi Katalin

 

A Nutricia Early Life Nutrition több mint 20 éve van jelen Magyarországon. A cég Milumil márkájával piacvezető a csecsemőtápszerek és gyerekitalok piacán. A cég kiemelt hangsúlyt fektet az édesanyák és családok támogatására: fő támogatója az Első 1000 Nap Programnak, valamint az idei évben elnyerte a Három Királylány, Három Királyfi Mozgalom Családbarát Vállalata díját közepes vállalat kategóriában.

 

A 8 éves Next Wave Europe Kft. az egyik első Cluetrain Manifesto elvekre épülő digitális ügynökség Magyarországon, amely az elmúlt években integrált ügynökséggé fejlődött, ezzel egy időben a CEMP médiavállalat natív hirdetéskiszolgálási és tartalommarketing partnere lett. Számos multinacionális vállalat digitális marketing, valamint integrált ügynökségi feladatát látja el a régió több országában és Magyarországon egyaránt. Működését több hazai és nemzetközi elismerés övezi.

  • Megosztom