Megújult a joy.hu

Megújult december 4-én a joy.hu, a változás tartalmilag, látványvilágban, technológiában és hirdetési szempontból is érinti az oldalt.

 

„A JOY.HU mostani megújulása meghatározó eleme digitális stratégiánknak, jelentős mérföldkő azon az úton, amelynek során a magazinkiadóként ismertté lett Marquard Media Magyarország Kft. tovább erősíti platformtól független tartalomszolgáltatói mivoltját” – mondta el Óhidi Zsuzsanna, a kiadó ügyvezető igazgatója. Az oldal legfontosabb célcsoportját azok a tudatos, talpraesett nők adják, akik szeretnek inspirálódni, törekszenek arra, hogy minél jobban megismerjék önmagukat, szeretik a divatot, a minőséget és fontos számukra, hogy saját stílusukat kifejezzék, nem csak külső, hanem belső szépségükre is odafigyelnek.

 

„Fél év műhelymunka áll a joy.hu megújulása mögött. A funkcionális, ám nőiességét megőrző felület lehetővé teszi, hogy még több olvasnivalóval, sztárhírrel, praktikával, életmód tartalommal találkozzon az olvasó és egyúttal zavartalan kikapcsolódást biztosít a mindennapokban. Az új dizájn, a harmonikus színvilág egyik eleme a megújult logó: az egymásba fonódó körök azokat a széleskörű és változatos női célcsoportokat szimbolizálják, amelyeknek a JOY áll a metszéspontjában” – mondta Lencsés Dávid, digitális igazgató.

 

A megújult külső egyaránt lehetőséget ad a hirdetői igények hatékonyabb kiszolgálására és az olvasók eredményesebb elérésére.

 

„Régóta vágytunk arra, hogy szélesíteni tudjuk az online hirdetési lehetőségek tárházát és innovatív hirdetési megoldásainkkal mind desktopon, mind mobil felületeinken még inkább elősegítsük partnereink üzleti sikereit. A friss és modern környezetben sokkal jobban élnek a hirdetések és nagyobb hatékonysággal tudnak működni” – mondta Kovács Anita, a Marquard Media kereskedelmi – és marketingigazgatója.

  • Megosztom