Megújult az autós magazin

Idén június 6-tól kibővült tartalommal, új rovatokkal, még változatosabb témákkal, valamint karakteresebb layouttal és képi világgal várja olvasóit az autó-motor magazin, Magyarország piacvezető autós szaklapja.

Az 1948-ban alapított, idén 70 éves jubileumot ünneplő autós magazin megújulását év elején nagyszabású olvasói kutatás előzte meg. A megújulás a „modernizáció és a hagyomány tisztelete” vezérelvek mentén zajlott, maximálisan figyelembe véve a fókuszcsoport eredményeit, az olvasói igényeket és véleményeket. Bővült a tartalom +8 oldallal, így új rovatokkal is gazdagodott a kiadvány: ilyen például az „ÖSSZEHASONLÍTÁS” rovat, melyben autókkal, termékekkel és szolgáltatásokkal is foglalkozik a lap. Az új „KIRAKAT” rovat férfiakat érdeklő, trendi cuccokat mutat be, erősítve a magazinos, „life-style” elemeket (pl. a fedélzeti kamerák, ikonikus vagy trendi karórák és kütyük, stb.). A klasszikus hírek rovat átalakult „TOP HÍREK” rovattá, melyben az autós iparág technikai újdonságairól és innovációiról olvashatunk majd, de akár meghökkentő újdonságokról is. Emellett kisebb, kiegészítő elemek teszik színesebbé, változatosabbá a hosszabb összeállításokat, pl. „am-TIPP”-ek, „am-ÖSSZEGZÉS”-ek. A lap fontos pillére marad a motor és a sport tematika is – ami egyedülálló az autós lapok piacán.

A tartalmi frissítést modernebb layout, karakteresebb vizuális megjelenés teszi még hangsúlyosabbá. Frissült az ikonikus SÁRGA-FEKETE „autó-motor” LOGÓ is. 2018-ban az autó-motor kommunikációja 2 szlogennel fut 2018-ban: a magazin használni fogja az állandó szlogent („autó-motor- a vezető magazin”) és az új, „autó-motor – 70 éve vezetünk” szlogent is, ezzel is hangsúlyozva a jubileumi évet.

Az anyalappal egyszerre megújulnak az autó-motor tematikus különszámai is, az autó-motor EXTRA magazinok. Prémium minőségben és formátumban (az anyalaphoz képest is nagyobb méretben), magasabb oldalszámban (84 oldalon), eltérő tartalommal jelennek meg az EXTRA kiadványok.

Az első autó-motor EXTRA magazin június 7-én jelenik meg a piacon, fő tematikája a 70 éves jubileum, sok-sok érdekességgel az autós iparág történéseiből. Az idén 20 éves automotor.hu oldalon pedig külön rovat indul a 70. jubileumi év tiszteletére.

A megújulást kommunikációs kampány is kíséri (POS kommunikáció kiemelt árushelyeken és benzinkutakon, nyomtatott sajtó, citylight, rádió, tv, műsorszponzorációk, online és social media, előfizetési akciók).

  • Megosztom